vi med många barn del 9
Hittat er! :D
återkommer senare.....
Kram
Hittat er! :D
återkommer senare.....
Kram
Vi åker 9sitsig VW caravelle.... gallam årsmodell men det får duga....
ska laga lite mat nu men hörs snart igen :)
Kram
Hej alla!!
Nu var det lääääänge sen jag var här inne. Hur är det med er alla? Och hej hej till alla er nya som jag inte "känner igen". Jag är mamma till 8 Trollungar och minste är nu 3 månader!! Jag bor i Västra Götaland i en stor villa! Är givetvis hemma med mina barn! Har en dotter som har diabetes och livet springer på hehe.
Hur är det med er andra? Någon som väntar en till liten??
Ha det gott nu alla så lovar jag att återkomma snart!!!
Kram på er alla
Hej!
Det var länge sen jag var här! Hur har i det alla?
Antar att det kommit en hel del nya och därför presenterar jag mig en liten snabbis...
Mamma till 8 Troll, bor i stor villa utanför Falköping och är hemma med barnen på heltid.
Barnen är 13,10,8,6,5,4,3 och 1 (pojke,flicka,flicka,pojke,pojke,pojke,pojke,pojke)
Och givetvis kan vi tänka oss en till. Fick missfall i juli 2011 och har mått skit ett tag.
Men nu är vi på benen och allt flyter på bra!
Hoppas att ni alla har det toppen här inne!
Mängder med kramar till er alla!
Hej allihopa och särskilt Hej till alla nya!!!
Nu har vi fått ett (i fredags) och visst är jag bara i vecka 7 men nu hoppas vi efter det tunga missfallet att denna stannar där inne!! Är super lyckliga såklart och lever just nu på hoppet :)
Hoppas ni alla har det bra :)
Många kramar till er alla!
Tack alla för era gratulationer... än är det ju inte officiellt... drar mig lite för att berätta för vissa eftersom det bara blir trista reaktioner medans vissa blir överlyckliga för vår skull... men vi får se... dessutom är jag ju orolig för ännu ett missfall så jag väntar nog till den risken har minskat!!!
Ha det så gott alla!!
Kram till er!
Tack så hjärtligt för era tumhållningar :) Det verkar lovande har denna gången inte haft några blödningar och det ser ut att gå bra. Mår illa och är super trött men det hör ju till :)
Hoppas ni alla har det toppen, nu ska jag fortsätta städa huset, känns ju skönt att ha gjort det innan jag ska åka på Scrapmässa i Karlstad hela helgen... bo på hotell, scrappa och gå på mässan...ska bli såååå kul!!
Ha det gott alla!!
Massor med kramar till er!!
Välkomna alla nya!!! Roligt att se att vi "växer"!
Här går jag nu vecka 4 och det känns skönt eftersom jag nu kan känna att det kommer att komma en bebis (efter missfallet har det varit svårt att njuta). Däremot känner jag mig inte så jätte gravid kroppsligt sett, käner inte av så mycket liksom hihi... längtar till ultraljudet den 2 dec!!
Ha det nu så gott alla!!
Massor med kramar till er!
Vecka 14 skulle det ju givetvis stå i mitt förra inlägg men det förstod ni nog säkert!
Kikade bara in lite snabbt så jag önskar er alla en toppen helg!!
Ha det gott alla!
Kanske kan vara bra att kolla av medlemmarna :) Jag står med där uppe men har fått barn 2010 och väntar nummer 9 nu i maj 2012 :) uppdatering kanske kan vara på sin plats! :)
Kikade bara in snabbt här nu men ha det gott alla!!