vi med många barn del 9
Hej hej, nu har jag också hittat hit!!!
Har haft lite släkt här idag på påskmat. Det är trevligt att dem kom men faktiskt väldigt skönt när dem gick med. Känns hemskt att skriva så men idag har jag verkligen varit helt slut. Ryggen blir bara värre och värre här och dessutom slog jag i foten igår så jag kan knappt gå.
Illamående har jag börjat få med sedan en vecka tillbaka. Halsbränna så att jag itne kan ligga ner i sängen på nätterna vilket medför att jag får mer ont i ryggen och sover dåligt. Så man går här och är lätt irriterad på allt och alla nu *suck*
Fick iallafall handlat påskägg till barnen idag och köpte för en gångs skull påskmust med. Vi brukar inte ha läsk hemma särskillt ofta utan vi dricker kolsyrat vattet från soda streamern istället. Anledningen är mestadels att jag har varit beroende av läsk tidigare och vill absolut inte att barnen ska hamna i samma sitts. Men jag har märkt att det är kolsyran jag gillar och inte själva läsken. Så därför går det lika bra med vatten och dessutom nyttigare, billigare och gott.
Har ni något tips på vilka tabletter man kan ta mot halsbränna? Har prövat Link (tror jag den hete) och en till som jag inte minns namnet på men kan det vara Gaviskon eller något liknande? Minnet är urselt på mig haha =P
Förlåt för mitt gnäll men idag har varit en hemsk dag!
Barbamamman: Hoppas att det är på G nu så att du slipper gå tiden ut. Barnet är ju tillräkligt mogen nu. Efter v 34 fick jag inte ta mer Bricanyl när jag väntade Elias så du kanske bör ringa doktorn och höra? Reglerna kanske har ändrats men för mig så sa dem att dem inte stoppar det efter v 34 och att man då inte heller ger något för att förhindra en ev förlossning då. Men det är ju 9 år sedan och saker ändras hela tiden. Tänker på dig och hoppas på att snart få läsa att det är på G eller att Ni har fått er efterlängtade bebis...