vi med många barn del 9
nu behöver jag avreagera mig...... Är så j*vla trött på gamla bilar.... sambon skulle jobba hela dan igår och frågade om jag kunde besikta ena bilen för det fanns en ledig tid (bilar är hans intresse så vi har ett par stycken), i vanliga fall får han fixa sånt själv men men. Frågade på morgonen om han kunde lova att jag inte skulle få körförbud eller bli stående och han försäkrade att det inte va nån fara... lämnade barnen på dagis och drog iväg, besiktningen gick någorlunda och jag drog hemåt MEN efter en mil tvärdör bilen..... lyckas rulla ut på kanten och blir stående, ringer förgäves sambon som är utom mobilteckning och sen alla i min mobil men ingen kunde komma till undsättning.... ger upp och ringer på bärgning... Hinner hem lagom till barnens hämtning. Surar hela eftermiddagen och ger gubben en utskällning utan dess like när han kommer hem och vad gör han då...? Jo han går ut och kommer tillbaka in 10 minuter senare och kunngör att nu är bilen lagad, va bara en bränsleledning som gått av, en ny låg i skuffen.... HATAR bilar... hade han åkt själv hade han kunnat laga den på plats ju... han ska få slava hela påsken som straff...