• Tidvis

vi med många barn del 9

Hejhej.. Här är jag dunderförkyld, det är jag och lilltjejen.. Klädde ut henne till påskkärring innan i förmiddags och gick bort med henne till mamma som fick ha henne ett par timmar så att jag skulle få städa i fred när de stora är i skolan

• Tidvis
    Charlotte82 skrev 2010-04-02 08:26:31 följande:
    Tack! Ska köpa dem i morgon. Idag är ju apoteken stängda =( Men en dag till klarar jag av!
    Ja, de hjälpte mig också, men de börjar inte verka direkt, men sen är de kanon

plura, vi hade med det felet på en av våra bilar innan, då fick man vara noga att trycka in knappen efter man tankat fullt och ha koll på hur långt man hade kört istället Vi klarade oss utan bensinstopp, men gubben fick ett en gång på väg till macken för att tanka, men lyckades rulla den sista lilla biten
  • Tidvis

Här känner jag inte alls igen det ni skriver.. Nu är det ju sambon som har tre sen innan och sen har vi ett gemensamt, men här frågar folk hela tiden när vi ska ha nästa. När jag säger som det är att sambon inte vill ha fler får jag till svar: Men för din skull kan han väl? Inte många som tycker att han ska nöja sig med fyra

• Tidvis
    7 michelingodingar skrev 2010-04-09 11:30:50 följande:
    uppdaterar lite snabbt, vi åker in till fl nu,har haft så mycket sd o inatt hade jag värkar med 10 min mellan trycker på nått hemskt nedåt så vi ska in på koll iaf!!
    Lycka till {#lang_emotions_flower}
  • Tidvis
    7 michelingodingar skrev 2010-04-12 11:38:11 följande:
    18.37 igår föddes agathon, 3360 gr 49 cm lång återkommer när vi e hrmma igen
    Grattis {#lang_emotions_flower}
  • Tidvis
    Lizzyzz skrev 2010-04-13 13:51:36 följande:
    Någon mer än ja som NJUTER av de vackra vädret?
    Här är det inte så vackert.. Bättre igår. Ska erkänna att jag fortfarande har pyjamasbyxorna på mig, haha.. Men det är så skönt att ha när man bara är hemma
  • Tidvis
    7 michelingodingar skrev 2010-04-14 21:01:21 följande:
    Agathon vi är hemma nu o tack till allas grattis, skriver mer i morgon!! kram på er
    Ahh, gulle
  • Tidvis

Min mens var väldigt oregelbunden efter jag fick Emilia, men nu har det rättat till sig..
    Har sökt in till sjuksköterskeutbildningen nu.. Får hoppas jag kommer in, och om inte så hoppas jag att jag kan lyckas hitta något jobb snart

• Tidvis
    plura skrev 2010-04-26 11:09:55 följande:
    välkomna ni som är nya Här är det sjukt -som vanligt. Börjar bli riktigt trött på detta nu. Maken är ju på jobb så då blir det tyngre. Dessutom är vi inte bästa vänner just nu heller *suck* Vi är inte osams, bara väldigt less på varandra. Vi som tävlar i vem som gör mest nytta (tyvärr gör vi nästan ingen alls -båda två )och tillåter i inte varandra att "vara lat". Nån som känner igen sig?  Det kommer säkert att lösa sig, men vi måste nog anstränga oss för det. Blev lite gnälligt här -ville bara beklaga mig lite Vi har ju iallafall tur med vädret
    Vi är också väldigt less.. Jag vet att jag måste jobba med mig själv, för helt ärligt är jag en jävla gnällkärring. Haha. Sen är gubben min den lataste som finns nästan.. Ingen bra kombination
  • Tidvis
    Mirkamu skrev 2010-04-26 15:50:06 följande:
    Hej hej alla supermammor Ville bara berätta att imorgon har jag tid för en igångsättning, är då i v. 38+5 Ser såå mycket fram emot lill-tösen En fråga bara? Många tycker att jag har typisk pojkmage men jag har ju gjort fvp och det visade att det är en tjej. Inte kan väl fostervattensprovet visa fel heller?? Blir lite orolig då en dagisfröken sa idag att hon hört om en tjej där det visade fel!?? Kramisar
    Åhh, vad mysigt Då får du bebis imorgon då Grattis!
Svar på tråden vi med många barn del 9