Januarimammor 2006 del 21
Hej!!
Glad Påsk till er alla!!!
Säger som Moa gör här hemma.
När påsken är slut ska lillebror ut.
Han kommer på onsdag och vi bara längtar allihopa.
Hej!!
Glad Påsk till er alla!!!
Säger som Moa gör här hemma.
När påsken är slut ska lillebror ut.
Han kommer på onsdag och vi bara längtar allihopa.
Hej hej!
Nu åker jag iväg på inskrivning.
Imorgon snusar jag bebis
Oh vad jag längtar.
Kramar till er alla.
Hej hej tjejer!!
Vi kom hem i söndags och har nu äntligen börjat att landa.
Det blev en Anton som vägde 4152 och var 53 lång. Han var mindre än Moa
Denna gången var det ju planerat snitt då den förra förlossningen slutade i akut snitt där jag kraschade. Mickes nerver skulle nog inte fixat det en gång till.
Jag ville ju gärna vara vaken denna gången.
Vid 2 gick jag ner till op rummet. Vad mycket folk där var. Uppe på britsen satte de på mig blodtrycksmätaren då mitt blodtryck var högt och de ville ha full koll på mig då de inte visste vad som utlöste den förra kraschen.
Spinal (heter det så)skulle sättas så jag skulle vara bedövad från midjan och ner. Micke satt och höll mig i handen hela tiden men var rätt vit i ansiktet den stackaren.
Tre gånger fick de försöka att sätta bedövningen. Första nålen böjde sig. det gjorde riktigt ont när de drog ut den. Andra nålen fan hon inte rätt med. Innan hon skulle sätta den tredje frågade hon mig om det gick bra eller om de skulle söva.Sätt den sa jag för jag vill vara vaken. Tredje gången gillt brukar man säga. Allt gick fint sedan och jag fick se min lille Anton när han kommit ut och Micke fick klippa navelsträngen denna gången.
Moa är jättestolt och vi kela och ha sin lillebror hos sig hela tiden. Jag passar på att mysa så mycket det går för sen när de blir äldre vill de ju inte.
Grattis grattis Honey!!!
Här händer det så mycket.
Anton växer och frodas och är en riktigt gladlynt kille på 5 månader och jag pluggar 50 gymnasiepoäng.
Ska strax hämta Moa som är lika stolt fortfarande över att vara storasyster.
Kram på er alla.
Moa
Grattis till alla Januari (december) barn som blivit 5 år
Tiden går i raket fart.
Moa tappade sin första tand i juli det var dock den tanden hon fick vid 4 månaders ålder.
Hitentills har hon tappat 4 tänder allt som allt och fått två nya.
Det är mycket frågande här hemma når hon fyller år och att hon ska ha en lila tårta då.
Vill bara önska er en glad sommar från oss.
Kram på er alla och hoppas att er sommar blir underbar.