Inlägg från: passau |Visa alla inlägg
  • passau

Halva reapriset!!! del 2

jag ska vara där 9.55 är mitt mål
    hoppas  utan barn men troligare med... men men d spelar inte så stor roll...
    fynda ska jag å barnen spänner jag fast i vagnen så länge så jag inte behöver leta bortsprungna barn med ;-D

men vi har ett litet varuhus så d lär gå rätt fort*L*

• passau

Japp! Jag har inget liv ränner heeeela dagarna på stan pappa fyller 60 på måndag... Jag letar paket men hittar bara annat... Ff inte hittat ngt lämpligt till honom

• passau
    Förälskad skrev 2010-07-29 22:43:42 följande:
    Du kan ju köpa ett jätte paket till honom med massor av fina kläder från Lindex??

Tror inte han uppskattar d tänkte hitta i morgon på Åhléns! Sen e d slut shoppat fram till Jan när nästa halva rea är men nu är hela 110 stl klar, och lillasyster får några nya plagg och lite match med samma som storasyster... Men d e farligt att vara här! Man shoppar mer än man borde...
  • passau

Coca - jag gör samma... Min man är ekonom å han tycker jag är ekonomisk men jag köper väldigt lite resten av året... Utom i Jan då då får d vara ngt väldigt speciellt tillfälle...

• passau

Var är allum alla pratar om? *på väg till Gbg å slottsskogen*

• passau

var och handlade lite didrikson på åhlens idag som jag tänkte lägga ut på lämpligy´t ställe
    men då hittar jag inte kameran... surt!
    brukar inte köpa och lägga ut men tänkte prova... d går dåligt redan innan jag lagt ut... surt!

• passau
    zasata skrev 2010-07-31 21:38:21 följande:
    fanns det mkt?
    fanns en del...
    hittade lite pippi och lite didrikson...
    AochJsMamma skrev 2010-07-31 21:38:26 följande:
    Didriksons har tidigare gått rätt kasst på T, hoppas du har bättre tur!

Idag fyndade vi en fiin blå trehjuling till sonen för 199 spänn på Ica Maxi- supernöjd
    lägger d jag vill ha som utgångsbud och sen e d ju 10 dagars byte om jag inte får d jag vill... d va därför jag vågade chansa
  • passau
    Förälskad skrev 2010-08-03 21:06:29 följande:
    Skojsigt. Är du från Polen? Jag skulle vilja åka till Ryssland. Jag känner ingen där ifrån och jag kommer inte från Ryssland men landet lockar. Dock vet jag inte om man kan fynda där Glad
    nope är hel svensk, men hade ingen lust att flyga med liten... har funderat på billig shopping och deras sandstränder förr och nu gjorde vi slag i saken
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2