Inlägg från: passau |Visa alla inlägg
  • passau

Halva reapriset!!! del 2

2 för 1 på all rea i butik enligt kundtjänst! Lindex

• passau

Här har kappahl riktigt dåligt med rea, dam är jätte mkt men barn är ett snurrställ, med bara jätte gamla saker

• passau
    charmmiss skrev 2012-01-17 10:15:36 följande:
    jag handlade på kappahl igår, halvarea, fick e ett reklambad på sista sidan fanns en kupong där man fick handla på halvarea vid ett köptillfälle, men rean var inget att hurra över handla för 600kr, men till barn fanns nästan inget, köpte dessa till båda tjejerna med matchande tunika kappahl.se/article/leggings_158204
    halva rean på kappahl?!
    var på 2 olika i olika städer men här var inget halva...
  • passau
    JVmamma skrev 2012-01-17 11:02:56 följande:
    Samma på barnavd här, finns nästan ingenting! Kan det bero på att de börjat med webshop, att butikerna får färre varor och fler säljs på nätet?

Angående utskick har jag inte fått något alls från Kappahl och jag är medlem i deras klubb.
    inte heller fått... dåligt! om dom skickaar ut och posten strular! för oss (?) som får sent finns kanske inget kvar!
  • passau
    Farfalla skrev 2012-01-21 23:23:28 följande:
    Har fyndat endel åt dottern idag på lindex i gbg, avenyn är ju klart bäst, varje rea ;) Blev chockad att det fanns så mycket killkläder på anenyv/kungsp./nordstan brukar ju finnas massor av tjejkläder :/ Men o andra sidan så var jag ju inte där samma dag dom startade i år! Vet ni några andra bra reor i Gbg? =D 

Tyckte d var bra på 421 i lördags
  • passau

Jätte besviken på kappahlsrea i år! Eller så kör dom en extra rea i feb eller nåt...

• passau
    Du och Jag ver2 skrev 2012-02-08 15:33:45 följande:
    Lite trist att de gör så Dock så var jag en av de lyckligt lottade som fick kupongen - haha, de vet väl att enda gångerna jag handlar är just när det är halva reapriset (skojar, men det är iaf sant - enda gången jag handlar - men då handlar jag rejält!) Hittade för en gångsskull både till tjejerna, mig själv å till maken! Men, hittade inget tvådelat set till äldsta dottern =/  Så ser gärna en rea till. Väntar på att coop ska sätta ner rea priset till halva rea - nån som kommer ihåg när de gör det!? Tänkte köpa en overall... Ute efter vinterkängor till barn också - nån som vet nå halva priset på dem??

Vi har redan haft halva rean på Coop här! Även grannstaden kör, men då halva på ordpris... Har köpt flera par av deras vantar som är 10000-20000 vattenpelare... Hade gärna köpt deras nya overall men d fick bli en gammal... Men tycker deras är jätte bra!
  • passau
    JVmamma skrev 2012-02-08 22:57:20 följande:
    Var någonstans?
    uddevalla, och sen trollhättan/överby med halva ordinarie...
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2