Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Halva reapriset!!! del 2

nån som vet när hemtex börjar sin rea för medlemmar? när började dom förra året?

snorky du brukar ha koll

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    AochJsMamma skrev 2010-07-15 23:39:53 följande:
    här har de haft stooor rea i flera veckor, jätteutplockat!
    jo jag vet att dom haft rea men jag vill ha halva rean här fanns MASSOR kvar som jag vill ha
  • Buttelina
    Snorky skrev 2010-07-16 00:16:32 följande:
    de hade redan börjat vid det här laget har jag för mig, men eftersom rabattkupongen med extra rabatt gäller tom 4:e augusti så händer nog inget mer förns efter det.
    vilken rabattkupong jag är inte medlem utan jag brukar shoppa med min mamma ska bli medlem snaart vad var det för erbjudande på rabattkunpongen?
  • Buttelina
    Xgirl83 skrev 2010-07-24 19:51:49 följande:
    Det blev ju en bra tur till Kappahl idag. Detta för 250:-, helt ok (ursäkta dålig bild). De röda byxorna är i fleece.

fiin shopping bra pris med
  • Buttelina
    proudtobe skrev 2010-07-27 09:36:45 följande:
    Hängde med dåligt... är det halva reapriset på hemtex? såg chuggingtonlakan där som jag vill ha som var på rea
    på en del är det.. dukar gardiner och smått.. men inte på lakan, handdukar kuddar mm.. inte här i alla fall
  • Buttelina
    Förälskad skrev 2010-07-30 12:54:27 följande:
    Är inte 2 för 1 på REAN nästan bättre än halva rean? eller är inte det samma ska typ?
    du måste ju hitta två plagg som kostar lika mycket för att det ska bli lika lönande som halva rean..

vill man ha en fixjacka för 279 och ett par leggings för 79 bara så är ju halva rean betydligt bättre
  • Buttelina

nån som vet när hemtex börjar halva rea på allt?

• Buttelina

jag shoppade på kappahl igår. två haremdressar, en prinsess klänning och en vintage klänning för 180kr ordpri var 640kr

• Buttelina
    Zirup skrev 2010-12-29 13:58:42 följande:

Hahaha, ja hur skall jag kommentera det? Ifrågasätta din insyn i vad och varför Stadium rear sina produkter? Gråta över att nån random människa på familjeliv vill få mig att känna som att jag gjort ett dåligt köp? Eller bara gå och pussa på mina snygga gummiskor som OAVSETT effekt på rumpan (min är redan snygg!) är fräschare än de gamla jag hade. Inte så svårt val, som den älskvärda människa jag är pussar jag glatt på er ALLA!

men så behöver du väl inte reagera? flickmamman menade ju inget illa.
    Flickmamma skrev 2010-12-29 18:51:01 följande:
    fast det var bara en kommentar i all vänlighet, jag har aldrig som syfte att såra någon. Så gjorde jag det så ber jag 1000 ggr om ursäkt! SkämsSkämsskäms dubbelt upp! Förlåt!
    du har inget att skämmas för
  • Buttelina
    Flickmamma skrev 2010-12-29 19:48:53 följande:
    tack Buttelina, du är alla tiders!!
    {#emotions_dlg.flower} 
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2