Halva reapriset!!! del 2
Lindex på Värmdö och Kristianstad har just nu "ta 2 betala för 1" på barnklädesrean. Enligt LIndex kundservice varierar det från butik till butik när man startar med det, om det blir överhuvudtaget.
Lindex på Värmdö och Kristianstad har just nu "ta 2 betala för 1" på barnklädesrean. Enligt LIndex kundservice varierar det från butik till butik när man startar med det, om det blir överhuvudtaget.
winters: Vilken Lindex butik var du i?
Ingen aning om när "ta 2 betala för1" börjar?
Åh vad jag har fyndat på LIndex idag. Äntligen kom 2 för 1!
Köpte massor av kläder, tror det blev 17 plagg, som dottern ska ha vår/sommar 2011. Totalt gick det på 561 kr. Ordinarie pris skulle det ha kostat 2030 kr. Snacka om kap!
Någon som hört om det blir halva reapriset på Åhlens? Tänker speciellt på rean på leksaker o babyartiklar.
Lindex rabattkuponger brukar alltid komma runt den 15:e varje månad
Oj, jag har inte läst längre bak i tråden men måste bara fråga i vilken affär ni fyndat alla dessa fina skor?
Hur lång tid brukar det ta innan Lindex börjar med "ta 2 för 1" osv? Ingen som känner någon som jobbar på Lindex som har koll?
Jättedålig rea på "mitt" Lindex.
Saknar även Lindex-kuponger denna månad. Någon Lindex medlem här som har fått/ej fått kuponger?