Inlägg från: skrotis78 |Visa alla inlägg
  • skrotis78

Halva reapriset!!! del 2

Lindex på Värmdö och Kristianstad har just nu "ta 2 betala för 1" på barnklädesrean. Enligt LIndex kundservice varierar det från butik till butik när man startar med det, om det blir överhuvudtaget.

• skrotis78

winters: Vilken Lindex butik var du i?
    Ingen aning om när "ta 2 betala för1" börjar?

• skrotis78

Åh vad jag har fyndat på LIndex idag. Äntligen kom 2 för 1!
    Köpte massor av kläder, tror det blev 17 plagg, som dottern ska ha vår/sommar 2011. Totalt gick det på 561 kr. Ordinarie pris skulle det ha kostat 2030 kr. Snacka om kap!
    Skrattande

• skrotis78

Någon som hört om det blir halva reapriset på Åhlens? Tänker speciellt på rean på leksaker o babyartiklar.

• skrotis78

Oj, jag har inte läst längre bak i tråden men måste bara fråga i vilken affär ni fyndat alla dessa fina skor?

• skrotis78
    Scarlett77 skrev 2011-06-17 18:44:56 följande:
    Trollhättan så kanske lite långt för dig :) Har aldrig sett så mycket rea där och bra rea också, hoppas mycket finns kvar till halva reapriset. Bara på bebis fanns det 2 långa ställ med reakläder på båda sidor, dom ställen jag menar är typ avlånga hyllor och runt 2,5-3 meter långa så du kan tänka dig att det var mycket kläder ! Kollade aldrig på större storlekar än bebis (50-86) men hoppas det är mycket där också för jag tänkte köpa lite till tjejen att ha nästa sommar.

Någon som har en tjej på 1,5-2 år? Antar att man ska köpa 86/92 typ?
    Min dotter fyllde precis 2 år och hon har stl 92.
  • skrotis78

Hur lång tid brukar det ta innan Lindex börjar med "ta 2 för 1" osv? Ingen som känner någon som jobbar på Lindex som har koll?

• skrotis78
    passau skrev 2011-07-23 22:57:02 följande:
    Kusinen som jobbar på Åhléns och hälsar att halva börjar på onsdag!
    Kanon, tack för infon!
  • skrotis78

Jättedålig rea på "mitt" Lindex.

Saknar även Lindex-kuponger denna månad. Någon Lindex medlem här som har fått/ej fått kuponger?

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2