Halva reapriset!!! del 2
Jag förstod inte helt... när börjar halva reapriset på barnkläder på kappahl?? har sett ubersnygga jeans som min kille bara måste ha.... o en jacka... o en tröja osv osv osv
Jag förstod inte helt... när börjar halva reapriset på barnkläder på kappahl?? har sett ubersnygga jeans som min kille bara måste ha.... o en jacka... o en tröja osv osv osv
Varför kommer inte sms till mig!!!! gills det om någon som fått det skickar det till mig?
Jag får iaf inget.... får spara en kontakt som KappAhl och skriva det själv då... Varför får bara vissa... dåligt... drar till KA snarast iaf
Hängde med dåligt... är det halva reapriset på hemtex? såg chuggingtonlakan där som jag vill ha som var på rea
I Karlstad så hade de halva reapriset på hemtex förra veckan redan... det var en del som det var halva rea på och en del som det "bara" var rea på. men de hade ganska mycket på halva halva... mysiga filtar, gardiner, påslakan m.m m.m m.m
Kan för övrigt rekomendera stadiums rea!!! Fyndade som f** där... asschyssta pumaskor t mig själv... bagy jeans t mig själv... jeansshorts t frun och en t-shirt... massa strumpor till lillkillen... allt för 500kr!! bara skorna hade kostat 1100 förut. De hade massa barnskor och även en hel del barnkläder... och massor av dam och herrkläder på rea och halva reapriset på nästan allt!! ...iaf i karlstad då... Fanns mängder av skor