Inlägg från: Michisen |Visa alla inlägg
  • Michisen

    Ja, det finns faktiskt en liten.

    Soffa köpt på IKEA?


    För att undvika kritik, säg ingenting, gör ingenting, var ingenting. - E. Hubbard.
  • Michisen

    Nej, eller jo, vänta, jag har faktiskt ett bord där man kan ta loss två skivor under och använda som brickor. Hittade det vid en container när jag gick i gymnasiet och det har hängt med sen dess.

    Berocca Boost - brustabletter med B-vitamin och guarana som ska göra en pigg, frisk och snygg, typ? (Funkar inte för mig i alla fall, men ändå.)


    För att undvika kritik, säg ingenting, gör ingenting, var ingenting. - E. Hubbard.
  • Michisen

    Nej, inte fluortabletter, men fluorskölj.

    En Nokiamobil?


    För att undvika kritik, säg ingenting, gör ingenting, var ingenting. - E. Hubbard.
  • Michisen

    Jepp. Man gör olivolja av oliver, vad gör man babyolja av?

    Hur som helst - Kurslitteraturslista inför universitetsstudier?


    För att undvika kritik, säg ingenting, gör ingenting, var ingenting. - E. Hubbard.
  • Michisen
    mamma hampus skrev 2010-07-15 12:52:29 följande:
    Ja det har vi någonstans i våra flyttlådor just nu

    Har du/ni en gammal dagbok hemma som ni skrev i när ni var små?
    Nej, jag har slängt alla mina gamla dagböcker i brännbart. Oerhört skönt och befriande att slippa se det gamla möget.

    Har ni boken Civilrätt, skriven av Agell&Malmström hemma?
    För att undvika kritik, säg ingenting, gör ingenting, var ingenting. - E. Hubbard.
  • Michisen

    I hundrapack.

    Vilket osökt leder mig till nästa fråga: Bäckenbälte och/eller kryckor?


    För att undvika kritik, säg ingenting, gör ingenting, var ingenting. - E. Hubbard.
  • Michisen

    Nej. Har aldrig varit på Ullared i mitt liv och planerar att aldrig åka dit heller. Får ångest bara jag ser programmet på TV. Huanamej.

    En "Mina första år"-bok?


    För att undvika kritik, säg ingenting, gör ingenting, var ingenting. - E. Hubbard.
  • Michisen
    Aint Your Fairytale skrev 2010-08-01 16:45:58 följande:

    GeKås är UNDERBART skoj att åka till.


     


    Jo jag tror att jag ev. har en sådan som jag fått för något år sedan.


     


    Plastpincett?


    Kanske om man inte har problem med stora grupper av shoppingsugna människor som trängs, knuffas, sliter i "fynd", köande och... Jaja, det är en annan diskussion. Men ja, jag har varit sjukskriven för att jag får panikångest av såna situationer.

    Hur som helst - ja, en plastpincett har vi som vi använder för att vända kött med i stekpannan.

    Boken "Civilrätt" av Agell&Malmström?
    För att undvika kritik, säg ingenting, gör ingenting, var ingenting. - E. Hubbard.
  • Michisen

    Ja, frysta svarta vinbär.


    Sjukskrivningsintyg?


    För att undvika kritik, säg ingenting, gör ingenting, var ingenting. - E. Hubbard.
  • Michisen

    Nej.

    Menskopp?


    För att undvika kritik, säg ingenting, gör ingenting, var ingenting. - E. Hubbard.
  • Michisen

    Ja, både röda vinbär och svarta vinbär.

    Egenplockade kantareller?


    För att undvika kritik, säg ingenting, gör ingenting, var ingenting. - E. Hubbard.
Svar på tråden Har du det hemma? 3