Inlägg från: Aint Your Fairytale |Visa alla inlägg
  • Aint Your Fairytale

    Stämmer det in på dig? 10

    lalasmama skrev 2010-12-18 14:45:05 följande:

    AYF: smart du är då Flört jag kokade sockerlagen till minkyssarna för länge.. som en hård kaka.. grr.. Men mina Rocky Road blev mumsiga! Tungan ute


    Jag vet! Skrattande

    Rocky road, hmm... Det har jag hört talas om. Vad är det för något bakverk?!
    GRAVID v.35, BF 23/1-2011 =0D // www.thecharmedone.blogg.se
  • Aint Your Fairytale
    lalasmama skrev 2010-12-18 21:40:46 följande:
    AYF: Rocky road är julgodis, mörk choklad med dumle, nötter o marshmallows, såå nyttigt hehe o gott

    Falskt (har inget badkar.. )

    Har endast 4 julklappar kvar att slå in..
    Ja, dem har jag hört talas om någon gång. Det lät gott.

    Falskt... Har knappt råd med julklappar...

    Är jättetrött och lär nog gå och sova om en stund.
    GRAVID v.35, BF 23/1-2011 =0D // www.thecharmedone.blogg.se
  • Aint Your Fairytale
    lalasmama skrev 2010-12-18 21:53:11 följande:
    Smidigare med en iphone
    En sån skulle jag aldrig vilja ha, haha. Sambon hade tills nyligen en sån och tyckte inte alls den var bra. Sen vill jag inte surfa med mobilen och betala extra. Det funkar så bra så med vanlig dator. Solig
    GRAVID v.35, BF 23/1-2011 =0D // www.thecharmedone.blogg.se
  • Aint Your Fairytale

    Falskt... Men har hittat ett mjölkfritt recept. Lär nog inte prova då knäck inte är det lättaste (har ju hjälpt pappa några ggr genom åren...)

    Har precis sett filmen "The babysitter" med Alicia Silverstone och den var skitkonstig.


    GRAVID v.35, BF 23/1-2011 =0D // www.thecharmedone.blogg.se
  • Aint Your Fairytale

    Falskt... Vi har ingen gran. Förutom en liten som jag hade när jag bodde själv, som jag inte vet vart den är!

    Måste gå och vila för andra gången idag då jag blev väckt av IDIOT-grannarna ovanför inatt och inte kunde somna om på väldigt länge. Obestämd


    GRAVID v.35, BF 23/1-2011 =0D // www.thecharmedone.blogg.se
Svar på tråden Stämmer det in på dig? 10