• Idizen

Majmammor från 2006 pratar vidare 21.0

grattis alla majbarn, och aprilbarn.

Grattis Längta till nummer tre =)

Själv kommer nummer 2 i oktober...

• Idizen

Tack! Det är en ny sedan 1 1/2 år tillbaka. Glad att jag kom ifrån exet :)

• Idizen

Haha.. Ja det tror jag garanterat det kommer göra. Dom är som natt och dag, så denna tänker jag hålla fast i.. =)

• Idizen

Längta: Va kul =) då följs vi åt IGEN :)

Väntar4an2010: tack

• Idizen

hej hej..

här var det dött. beror det på värmen kanske??
    hoppas det är bra med er allihopa..

• Idizen

Hej hej
    hur är det med er?!
    stora barn har vi ju nu. Fullt upp allihopa?

• Idizen

Tack! Ja nu är han här! Vår stora kille, casper. Ut kom han genom snitt den 2 okt kl 02.57. 5850g och 56cm lång, därav snitt! Ligger kvar på bb fortfarande och njuter av att han är här och av att jag slapp gå tiden ut. Beräknat på onsdag

• Idizen

Ja en riktigt stor kille. Chockad blev man eftersom vi var på ul 1 vecka innan och då mätte de han till 3800 g. Hur kan man få fel på 2 kg?

• Idizen

Längta:.jo tack det går frammåt. Allt går bara bra med Casper, dock så har jag varit på akuten med mina hemmorojdsmärtor 2 gånger sen jag kom hem i tisdags! Går på starka tabletter var 6:e timme och ändå har jag ont. Men annars är det helt underbart att ha en bäbis hos sig. Han är ju helt underbar :) äter, sover, skiter och skriker prtecis som bäbisar ska. Som ekorren undrade: hur går det för DIG??? Inget på G än?

• Idizen

Mama bean: jasså usch, ja då förstår du vad det handlar om. Var på akuten och då sa dom att där var en hemmorojdsmärtor med ett blått hematom på så hon förstod att jag hade ont. Ont gör det när jag har skött magen, vilket i sin tur leder till att man gärna undviker att gå på toa vilket i sin tur gör att det blir ännu värre. Mina är invändiga så jag kämpar med att trycka in dom hela tiden, smörjer med scheriproct salva + att jag tar både scheriproctstolpiller och xyloproctstolpiller. Inget hjälper. Känner mig ganska drogad av alla dessa mediciner och är orolig att casper ska ta skara, men för att kunna ta hand om honom så kan jag inte ha dessa smärtor. Alla tips och råd mottages. Kram

• Idizen

Ja det är fantastiskt att tråden fortfarande är igång, och direkt man har problem så är ni där med tips och råd och stöttar en! Njuter av att bara tvåbarns mamma :) man vänjer sig mer och mer.

• Idizen

ojojoj.. fler bäbisar på gång i tråden =) va kul
    grattis till er..

här går det full fart frammåt. Casper är 3 ½ månad nu och det är tufft emellanåt..
    om 2 veckor åker vi till egypten. ska bli så skönt.. får se hur barnen reagerar...

• Idizen

jajamänsan. tiden går snabbt =) haha....

ja det e verkligen tur man inte ska dit.

Kul med hus, var letar ni någonstans?

• Idizen

Hejsan Längta =)

Här rullar det på oxå. Casper blir snart 9 månader (2 juli) så det går undan.
    Ska vara föräldraledig ett tag till dock, ant till hösten men ev ända till januari. Beror på jobb eller utbildningssituation.

Amadeus växer oxå så det knakar =)

Trevlig sommar

• Idizen

hej allihopa

hur är det med er alla?! Stora som små!?

Själv är allt bra här. Knallar på med 5 åringen och 1 åringen =) full rulle hela dagarna. 

I maj blir det ännu mer fart för då kommer det en 3:a... Tänkte att vi kör på nu när vi ändå har ångan uppe. Ska försöka att tajma in så det INTE blir på Amadeus födelsedag bara =)

• Idizen
    Veladis skrev 2011-10-18 19:32:52 följande:

Kul med en 3:a! Väntar som sagt nr 3 i december. Börjar bli liiiite tröttsamt nu när magen blivit riktigt stor.
    åh vad kul. Kan förstå att magen börjar ta emot, men inte så långt kvar nu då
    Hur gamla är dina andra?? ja den ena är såklart en 06:a =) 
Svar på tråden Majmammor från 2006 pratar vidare 21.0