Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4
Hörni kloka tjejer.... jag sitter här och skulle behöva goda råd från er som vet
Är det för tidigt att stanna hemma från jobbet 1 månad före beräknad BF?
Vad tycker ni som har lite erfarenhet?
Hörni kloka tjejer.... jag sitter här och skulle behöva goda råd från er som vet
Är det för tidigt att stanna hemma från jobbet 1 månad före beräknad BF?
Vad tycker ni som har lite erfarenhet?
Grymt: Tack för svaret
Vad ni är härliga tjejer och vilken bra tråd detta är, tack för alla svar. Såhär efter ett himla velande framoch tillbaka beslöt jag mig till slut att gå hem 13/12 BF 12/1 och jag känner mig rätt nöjd över beslutet.
Bullen: ni andra kanske också vet...Dr A-K är hon också tidigare SU Dr? Känner inte igen henne, men håller med att det låter som IVF kliniken är det som gäller framöver.
Hade varit rätt sjysst om man kunde ta med det man har i frysen och byta klinik, fast det tror jag väl knappast
.
Grymt & Haz: Usch, låter jobbigt med halsbränna. Hoppas ni hittar nån medicin som funkar. Tyvärr kan jag inte komma med några goda råd gällande det. :
Bejbi: Hur kom det sig att ni gjorde UL i v.27? Jag går in i v.32 imorgon och har inte gjort nåt UL sen RUL. Fast jag ska till MVC på fredag så vi får väl se vad de säger.
Just nu känner jag mest att brösten verkar aldrig sluta växa undra vart det här ska sluta....
Jag heller aldrig hört om några hasltabletter som man borde undvika.
Haz: haha men hur ska man veta vad man ska köpa för storlek på bh? Antar att man får gå upp i storlek när det gäller amningsbh...eller? Men sen kommer det där med ska man öka omkrets strlk eller kupa?
Ja, det är samma här sambon har väldigt varierande arbetstider, men däremellan också mycket tid hemma. Efter årsskiftet är det väl fortfarande oklart hur han kommer att jobba, men plaenen är att han ska iaf vara hemma hela januari.
Jag var på MVC idag och magen hade inte växt nånting sen sist! SF kurvan började plana ut.
Nån som har erfarenhet av detta? Jag fick tid för tillväxtkontroll nästa vekca och BM tyckte inte att jag behövde oroa mig, men det klart att man blir lite orolig ändå. Har inte heler gått upp i vikt nånting på senaste veckorna trots att jag tycker att jag äter som en häst.
Och som sagt så just nu är sambon iväg på jobb t.o.m nästa torsdag, så det blir väl å gå ensam hemma och grubbla i helgen...
Förresten tack för alla BH tipsen!
Tack för stödet, känner mig mycket lugnare.
SaraLena: Åh vilket underbart mirakel! Så fin!!!!