Inlägg från: myspysigt |Visa alla inlägg
  • myspysigt

Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4

Diza fiza, Oj oj oj ! Då kommer du få före mig fast vi har/hade samma BF ! Så spännande det blev nu !!!!!
    på ngt vis gick det upp för mig att JA det kan komma igång när som Hi hi hi. STORT LYCKA TILL

♥ kärlek ♥
  • myspysigt

Diza fiza, Du kanske har fått din lill* nu, eller så kämpar du för fullt Hurra !

Bejbi 08, Du kanske inte heller är hemma !  och hur gick det hos BM häromdagen ?

Nu ska jag snart åka o fika hos en kompis som jag inte träffat på länge, det ska bli
    jättekul och samtidigt går dagen o man kommer lite närmare målet...

Kram på er !

♥ kärlek ♥
  • myspysigt

Bejbi, FÖRSTÅR att du väntar, när jag väntar som en tok o är på BF-8 Men ändå skönt med att ha fått ett slutdatum, nu kan det ju bli så att du o jag får samtidigt Hi hi !
    Skönt att ni inte blivit sjuka !

Vi har killnamn färdigt o velar mellan två st tjejnamn

Kram

♥ kärlek ♥
  • myspysigt

Vecka 40 idag (39+0) ingen bebis här än...
    ...men kanske för dig Bejbi 08 ? Hoppas hoppas !
    Hoppas att det gått riktigt bra även för dig Diza fiza

Nu ska jag åka o mysa lite med min lillasysters goding (20 dagar idag) Mmmmm !
    Kram

♥ kärlek ♥
  • myspysigt

Diza fiza -Underbart, GRATTIS till er lilla tjej  Solig skönt att allt gått bra ! Kram

♥ kärlek ♥
  • myspysigt

{#emotions_dlg.flower} Bejbi - GRATTIS till er dotter ! {#emotions_dlg.flower}

♥ kärlek ♥
  • myspysigt

Diza fiza, Tack ja det hoppas jag verkligen, längtar såååå nu ! Kram o skönt med att ni fått sova lite.

♥ kärlek ♥
  • myspysigt

-BF dagen är här !  känns lite konstigt att det är just den dagen idag som man har haft framför sig så länge... nu kommer bäsen att titta ut efter, om det inte går ganska fort

Oj vilken FL Bejbi ! Skönt att allt gått bra.

Nu ska jag ta o fika lite med maken och ta ett välbehövligt fotbad

♥ kärlek ♥
  • myspysigt

-Jodå fortfarande hemma vad ska man hitta på idag nu då ? försöker hitta på lite iaf så att dagarna inte blir för långa !!! LÄNGTAR efter att den lill* ska komma ut till oss.

♥ kärlek ♥
  • myspysigt

Hej hej tjejer ! -ingen bebis här än bf+6 idag... Ja nu börjar jag bli liiiiiite rastlös, det måste jag erkänna
    Var på Mvc koll igår o allt var bara bra
    -Nojjar, jo det gör man, det hör nog till, tror ni inte det ? Jag känner igen mig, det går upp o ner hela tiden.
    KRAM på er !

♥ kärlek ♥
  • myspysigt

Hi hi, ja nu har den inget val en liten augusti bebbe går jätte bra, BARA den kommer ut snaaaaart -inget än med andra ord...

♥ kärlek ♥
  • myspysigt

Grymt sa grisen, det är bara lite svårt att inte gå o vänta liksom... BF +10 idag !

♥ kärlek ♥
  • myspysigt

Hi hi hi ja det hoppas vi på och härligt att det går så bra med er lilla goding !

♥ kärlek ♥
  • myspysigt

Heeej !
    Ingen bebis har tittat ut än... så idag blir det till att åka till Spec.mödravården för en bedömning...
    Magen hoppar mellan varven ordentligt o det ska vara ett väldigt gott tecken på att bebisen mår riktigt bra.
    men jag/vi som föräldrar börjar bli riktigt rastlösa... har ju i 1 månad levt "beredd" på att -Nu, nu ska vi åka...

Kram på er allihop

♥ kärlek ♥
  • myspysigt

Tack snälla ni, det räcker med övertid nu !

♥ kärlek ♥
  • myspysigt

Hejsan hej allihopa !
    Här är jag

Den 11 Augusti kl 22.09 tittade vårt hjärta ♥OTTO♥ ut.
    3980g 53cm ren KÄRLEK.
    ... 17dagar över tiden, Phu !

Allt har gått så bra, han är världens underbaraste lille kille.

Förlossningen i lite korta drag
    Efter att ha varit på överburenhetskontroll på måndagen (9/8) så fick vi komma in för igångsättning på tisdagsmorgonen han hade lite för lite fostervatten. Först fick jag en "ballong" som jag skulle gå med i 12h, efter det blev det en övernattning på förlossningen för mig o maken. Efter frukosten på tisdagen så tog de hål på så vattnet gick o efter det fick jag värkstim.dropp. sedan gick allt jätte bra, jag badade satt på boll mm fram till 16 då hade jag öppnat mig 6cm, sedan tog allt stop, inget mer hände o vid 21.30 hade jag värkar med knappt 1 min mellan o var fortfarande bara öppen 6cm. Då beslutades om akut kejsarsnitt och 22.09 är han ute. Detta att inget hände (fast jag fick mer värkstim.dropp än vad som man brukar använda) var tydligen ngt som ibland händer, o då är det oftast vid 6cm som det "låser" sig förklarade de för mig... så det var inget kroppsligt.
    Men jag mår jätte bra, lille Otto o pappan också o fördelen var ju att jag o maken fick ett enkelrum o min man fick bo hela BB-vistelsen med mig (3nätter) o jag måste verkligen berömma vårt BB, det var nästan som att bo på hotell. Nu är vi hemma o njuter ♥

KRAMAR till er allihop !

♥ kärlek ♥
  • myspysigt

Tack snälla söta ni ♥!
    Det är helt underbart att vara hemma med lille Otto utanför magen
    nu ska jag sätta mig o amma, sedan blir det lunch med farfar.
    KRAMAR till er !

♥ kärlek ♥
  • myspysigt

HURRA HURRA för Robert Edwards som får årets nobelpris för sin forskning o upptäckt
    -provrörsbefruktning

... vi har det bara bra, ♥Otto♥ växer så det knakar o är på Onsdag 8 veckor. Vi bara myser. Denna vecka fixar vi inför vårt dop (dubbeldop med kusinen Stella) på Lördag.

Kram till er allihop!

♥ kärlek ♥
  • myspysigt

-Underbart Jemema !

Här rullar det på, älskar att vara mamma, älskar att vara hemma & ÄLSKAR vår lille Otto ♥
    ...det var längesedan jag tittade in här...  ska försöka läsa lite bakåt i tråden nu !
    Skickar en liten "trevlig helg" hälsning med en bild på vår lille glada kille som redan är 2½ månad ♥

Kram till er alla !
    ♥ kärlek ♥
  • myspysigt

Hej allihop ! det var  JÄTTE längesedan som jag var inne på familjeliv MASSOR har ju hänt !!!
    ...läser här på sista sidan att det närmar sig förlossningar.... SPÄNNANDE o varmt lycka till !

♥ kärlek ♥
Svar på tråden Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4