• Wiley

Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4

IVF mamma: Åh härligt! Stort grattis till dottern!!!

• Wiley

Bullen: Lycka till, jag håller tummarna hårt för er. Även om det känns tröslöst ibland så får du inte ge upp hoppet än.Sa de vad det dåliga AMH värdet kunde bero på?  *kram*

• Wiley

Nu var det länge sen jag var här...verkar vara rätt lugnt här just nu Glad
    Jag har äntligen börjat känna lite rörelser i magen och nu är det inte långt kvar till UL!

Och sååå underbart att våren är på väg och dagarn har blivit varmare och ljusare Solig   

• Wiley

Ivf mamma: Så fin hon är! Va fort tiden flyger iväg...! Känns som att det inte alls var länge sen som hom kom till världen!

Katja: Hur gammal är er lilla goding vid det här laget?

• Wiley

Fru o mamma kokkonen: Sorry, skrev fel namn bara av farten - gammal vana vet du

• Wiley

Bullen: lycka till!!! Håller tummarna!

Ivf mamma: RUL om en vecka ska bli riktigt skönt att se den lill* Hoppas på att få reda på könet även om det förblir vår lilla hemlighet tills h*n är ute

• Wiley

Bullen: Åh vad härligt, grattis till så många ägg Hoppas att alla lyckades och nu är du väl ruvare vid det här laget.
    Hoppas att du inte har ont längre. 

Själv var vi på RUL igår, åååh vad mysigt och se den lill* där inne. BF flyttades fram 3 dagar. Nu är det bara att vänta...åh vad jag längtar till att få träffa lillpyret -som vi här hemma kallar den i magen!  

• Wiley

Bullen: Grattis, håller tummarna nu!

Fru Z: Du är en riktig inspiratör för oss andra så himla duktig. Nu blir det nog lite lättare också att ta sig ut i spåret när våren kommer med ljus och värme - härligt. Lycka till!!!

Önskar att jag också kunde röra på mig lite men just nu sätter förkylningen stopp för all ansträngande aktivitet.

Ivf mamma: Hur går det för er därhemma? Hur mår ni?

Svar på tråden Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4