Inlägg från: myspysigt |Visa alla inlägg
  • myspysigt

Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4

Katja, ja den balansen får man "jobba" med

Bejbi 08, oj, ja nu kan det bli när som helst ju håller med dig, det är overkligt !!!!

♥ kärlek ♥
  • myspysigt
    Solig -önskar er alla en mysig midsommar- Solig
    ♥ kärlek ♥
  • myspysigt

Längtar77, Grattis

Myssnuff, Ja hoppas att bebisen vill titta ut snart !!!

Själv blev jag moster till en underbar liten Stella inatt, och nu börjar nerräkningen till kusinen i min mage ska komma, är i v 37 nu (36+1) Så vem vet

kram

♥ kärlek ♥
  • myspysigt

Diza fiza, JA det blir spännande 20 dagar kvar till BF ! Känner du ngt ? jag har haft lite "mensvärk" o lite spänningar i korsryggen, men inte så mycket annat.

Myssnuff, Hoppas att du är pågång nu

Bejbi 08, Skönt att allt var bra !!! Hoppas att även du "kommer igång" nu

Kramar i sommarvärmen till er allihop

♥ kärlek ♥
  • myspysigt

Diza fiza,  Jag känner som du, det är med en skräckblandad förtjusning som jag ser på det... men har de sista dagarna gått mot att jodå, det kommer ordna sig o sedan tänker jag har den o den o den klarat det så kommer jag också göra det o särskillt efter att min lillasyster fått sin lilla tjej ♥ (8 dagar idag) så längtar jag bara mer o mer... 

♥ kärlek ♥
  • myspysigt

Myssnuff - STORT GRATTIS till er lille Oskar Nalle ! 

♥ kärlek ♥
  • myspysigt
    Diza fiza skrev 2010-07-11 16:51:30 följande:
    Åhhh guuud! Vart tar ni höggravida tjejer vägen i denna värmen? Det är nästan lika varmt inne som ute här hos oss. Får dra med mig sambon till sjön sen så man får svalka sig något.
    Hoppas ni som fått era små mår bra också. Tycker synd om barnen i denna värmen!
    Jag har åkt en del bil det är skönt i värmen ! oj oj oj så varmt det är... men just nu regnar det här med lite åska i bakgrunden MEN vist temperaturen sjunker ngt men sedan blir det RIKTIGT kvavt istället....
    Har tom spolat upp ett bad i kallvatten SKÖNT ! + fotbad på kvällen i kallt vatten, det fungerar också jätte bra
    Kram
    ♥ kärlek ♥
  • myspysigt

Diza fiza, Hallonblads te ? Det här ja aldrig hört ngt om ? Hur gör man, köper man färdigt eller får man plocka o göra själv ? Nyfiken...
    Phu, här är det liiiiiiiite svalare (änsålänge) idag... men det har varit en eller etpar omgångar åska redan !

♥ kärlek ♥
  • myspysigt

Det kanske vore ngt att testa Hi hi !

♥ kärlek ♥
  • myspysigt
    IVFmamma skrev 2010-07-13 19:55:01 följande:
    Ingen bebis här ännu, BF+7 imorrn, alltså 41 fulla veckorSkrikandes Nu orkar jag inte 1 dag till.. Ska till BM imorrn, kanske hon kan hinnsvepa eller nått.. Håll tummarna att jag slipper träffa henne öht!!

-Jag håller mina tummar för att du inte kommer behöva träffa henne Flört ! Annars håll ut, du får snart hålla i din bebis !

♥ kärlek ♥
Svar på tråden Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4