Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4
Katja, ja den balansen får man "jobba" med
Bejbi 08, oj, ja nu kan det bli när som helst ju håller med dig, det är overkligt !!!!
Katja, ja den balansen får man "jobba" med
Bejbi 08, oj, ja nu kan det bli när som helst ju håller med dig, det är overkligt !!!!
Längtar77, Grattis
Myssnuff, Ja hoppas att bebisen vill titta ut snart !!!
Själv blev jag moster till en underbar liten Stella inatt, och nu börjar nerräkningen till kusinen i min mage ska komma, är i v 37 nu (36+1) Så vem vet
kram
Diza fiza, JA det blir spännande 20 dagar kvar till BF ! Känner du ngt ? jag har haft lite "mensvärk" o lite spänningar i korsryggen, men inte så mycket annat.
Myssnuff, Hoppas att du är pågång nu
Bejbi 08, Skönt att allt var bra !!! Hoppas att även du "kommer igång" nu
Kramar i sommarvärmen till er allihop
Diza fiza, Jag känner som du, det är med en skräckblandad förtjusning som jag ser på det... men har de sista dagarna gått mot att jodå, det kommer ordna sig o sedan tänker jag har den o den o den klarat det så kommer jag också göra det
o särskillt efter att min lillasyster fått sin lilla tjej ♥ (8 dagar idag) så längtar jag bara mer o mer...
Myssnuff - STORT GRATTIS till er lille Oskar !
Diza fiza, Hallonblads te ? Det här ja aldrig hört ngt om ? Hur gör man, köper man färdigt eller får man plocka o göra själv ? Nyfiken...
Phu, här är det liiiiiiiite svalare (änsålänge) idag... men det har varit en eller etpar omgångar åska redan !
Det kanske vore ngt att testa Hi hi !
-Jag håller mina tummar för att du inte kommer behöva träffa henne ! Annars håll ut, du får snart hålla i din bebis !