Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4
Aurora: Klart bebisen mår bra.. Hade jag bara haft mf hade jag inte gjort ett extra ultraljud.. :O)
Aurora: Klart bebisen mår bra.. Hade jag bara haft mf hade jag inte gjort ett extra ultraljud.. :O)
Vilka mysiga bilder :O)
Bejbi: Jag har inte vågat vaxa benen, för om jag inte tål smärtan och får hög puls så är det inte bra för bebisen... men det är nog om den är större.. Så jag rakar mig i stället.. Raka murvan har jag hört man inte ska göra för att det är större risk för infektion?
Laelia: Tack.. Oj fy så mkt man kan gå igenom vid förlossning :O(
Känner buffar varje dag, dom är mest "hårda" och hen är mest aktiv på kvällarna innan läggdags, behöver inte hålla händer på magen längre för att känna. Var på möte idag på af och kände bebisen buffa. Nu dröjer det nog inte länge först än riktiga sparken kommer, kanske till midsommar som jag önskat.. Är så lycklig o tårarna har sprutat mkt av lycka.. MEN har redan sd, inte ont, men orolig..
Visst ser man lite skillnad trots min bullmage.. att nu börjar livmodern växa och spänna ut :O)
Vill också på klädbytardag sen :O) Hihi..
Har redan sammandragningar, inte ont, men obehagligt.. för jag inte är van? Helt ofarligt?
Tryckte fel.. Känner sparkar, är sååååå lycklig...
Aurora: Lars flyttade ju mig fr 15/11 till 14/11. Rul skulle flyttat mig till 11/11... ;0) Jättestort grattis till lyckat rul... hääärligt :0) Hälften dnaaaart hihi...
Aurora...fiiin bebisbild ;0)
Aurora.. visst är det mysigt? :O) Jag har trott vi får en pöjk för den är större ^^ Men det märks, ni fick inte veta kön?