Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4
Bullen: Grattis till 1åringen i efterskott!!
Bullen: Grattis till 1åringen i efterskott!!
Ja det är vansinnigt surt, hur långt är det kvar tills BF? vad gjorde det för undersökningar på FL?
EGO: Min mens har inte kommit tillbaka ännu, den kom när Rebecka var 7 veckor och kom som den ska 2 mån i rad men sen har jag inte sett röken av den, nu har det gått 3 mån. rebecka delammas då vi har börjat med mat och hon smaskar glatt i sig både potatis och gröt. Känns som om jag inte ammar henne mer än jag gjorde med Judith, Judith delammade jag från 2 mån(fick ta till ersättning då). Egentligen gör det inte att den håller sig borta men min kropp är i total olag, känns som om jag har ständig PMS. Hormonfylld och gråter jämt, vaknar på nätterna och är sugen på godis, Jonas får knappt andas fel utan att jag blir tokig. Känns som om kroppen skulle må bra av mensen dök upp..
Laelia: Byt din BM!! Bara för att vi kanske kan styra lite när vi ska "göra" barn så styr vi ju inte över kroppen, vi kan ju inte bestämma när vi får ÄL och att det ska lyckas just den månaden. Vi inom IVFbranschen är ju bara glada över att vi ens lyckas även om bebisen skulle komma på "hemska" dagar
Grymtis när har /hade du BF
När hon väl ville ut gick det snabbt. Ooooooootroligt snabbt. Förlöstes hemma av mormor, med morfar som gav instruktioner från barnmorskan på telefon. Väl ute så kom ambulansen.
Född: 13:50
Vikt: 4415g
Längd: 52cm
Vi mår alla bra, men fortfarande något omtumlade.