Ang blödningar och ont, jag hade en del blödningar när jag väntade min kille som idag är 3 år, inga stora men tillräckligt för att det ska skapa oro. Men det gick ju bra, han hängde kvar och mår finfint idag .-)
Sedan att ha ont i samband med en blödning är ju mer oroande, men smärta i sig behöver inte heller vara ett tecken på att det är något som är fel. Jag har haft väldigt mycket molvärk denna grav, från allra första början tills eg fram till v 21-22 någonting men kan fortfarande känna av den. Det är otroligt påfrestande för psyket att ha ont, särskilt när man har haft det tufft innan, då kopplas smärtan automatiskt till att dte är något dåligt på gång.
När jag var på mitt första UL så sa jag till läkaren att jag hade ont och då sa hon att när man inte är gravid då går du omkring med din kropp och känner inte efetr så mycket på hur allt känns, bara helheten- mår jag bra/ mår jag inte bra... när man blir gravid blir man helt pltsligt medveten om att man har ett underliv och att det händer grejer därnere,.. Håll ut tjejer, det blir bättre!!
Jag håller alla tummar för att det ska gå bra för er .-)
och ja, Ludvigsmamma, nu är det stor chans att lillebror klarar sig fint om han skulle bestämma sig för att titta ut Helt galen känsla! Snart bara tre månader till bebis!!!