kasa01 skrev 2010-04-19 10:40:48 följande:
Epelino,FY FAAAN! 1 år till! Jag tycker att jag hört 3 månader efter avslutad cellgiftbehandling. Det kanske bara gäller de lite "snällare" cellgifterna? Stackare... Man kan ju begära ny konsultation och hoppas på att få en annan "dom" hos en annan läkare. Känns inte som att det finns några uppmuntrande saker att säga här, det är skit raktigenom bara. Läste att det är 6-32% (konstig statistik) att det sprider sig vid komplett mola. Är man en på 1000, kan man lika gärna pricka in detta också! Bara att vänta o se alltså. kramar,
Hej igen!
Ja, det tar 3 månader för cellgifterna att gå ur kroppen, sen vill dom följa hcg ytterligare 9 månader. Men en av mina läkare sa att man kan "rucka" lite på månaderna om allt går bra och hcg håller sig som det ska, så jag hoppas verkligen på det, men det här vill man inte vara med om igen.
Vi pratade om det i helgen, en kompis tyckte att vi skulle köra tidigare, men om det då skulle bli nåt skit igen så skulle det ju bli jättejobbigt, på nåt sätt känns det bättre att vänta tills läkaren säger ok, då har man nån annan att skylla på om det skulle bli nåt fel.... en bland en massa andra konstiga tankar.
Vilket sjukhus tillhör du?
Ha en bra dag
//E