Mola/Druvbörd
Hej! Sitter och googlar och blir orolig såklart..
Men, jag fick en blödning för en månad sedan som antagligen var ett missfall eller liknande, då var jag i vecka 4 (fick blödningen på BIM-dagen). Sedan dess har mitt hcg vägrat gå ner, vilket jag sett på urintest endast.
Nu blöder jag igen, som en lätt mens, men alltså fortfarande positiva gravtest ändå.
Gjorde ett VUL igår och de kunde inte se nånting i min livmoder alls - helt tomt, men de tyckte det var väldigt konstigt att jag fortfarande plussade en månad senare.
Så igår lämnade jag blod och ska göra samma sak imorgon för att sen komma in och prata om det på torsdag..
Nu när jag googlat på anledningar till att hcg:t skulle vägra gå ner så har jag kommit fram till druvbörd eller utomkveds. Men frågan är om de inte borde sett något av dem med hjälp av VUL?
En annan sak som oroar mig är att jag får ont när jag tar djupa andetag, vilket gör mig nojig att jag fått en tumör i lungan >_< haft den smärtan i ca två veckor nu.
Jag förstår att ingen här kan ge några svar, men känns skönt att få ur sig sin oro.
Jag får förhoppningsvis veta mer på torsdag.