kasa01 skrev 2010-10-29 13:29:46 följande:
Shirin, försätt gärna glädja oss med din bebis lycka, det är sporrande att veta att det finns en tid efter allt skit. Vombat, misstänkte at du fått en komlett eftersom din livmoder varit större än den borde. Så blir det inte för partiella...Dock är det fortfarande en stor chans för dig att du slipper 1'års förbud. Sjunker dina värden på 8 veckor anses risken för cancer minimal och man följs bara ett halvår, som vid partiell. Hoppas på det för dig.
Mitt lilla guldägg verkar inte vilja fästa tyvärr. Jag har inte blött ut det ännu, blir nog på måndag eller tisdag. Dock har jag testat sen i onsdags och får bara minus... eftersom jag vet att ägget befruktades för 11 dagar sedan borde jag haft mätbart hcg nu. Dock verkar det ju som att jag (som jag trodde) inte satt igång nån hcg produktion som följd av molan heller, och det är ju bra.
Måste säga att detta börjar tära rejält på mig. För att röra till saker o ting ännu mer håller vi på att bygga om köket, dvs disk i badkaret, laga mat i mikron, och bara byggdamm överallt. Min sambo o jag har krachat helt, efter 21/2 år av kamp har ingen av oss nån ork längre. Det är bara sorg och hopplöshet i alla hörn, och jag vet inte vad vi skulle kunna göra för att bryta detta.
skönt att få skriva här, tack alla
kramar,
Jag hade en partiell där livmoderna var större än motsvarande graviditetslängd. Så jo, det förekommer...
Usch vad tråkigt att ni har det så jobbigt... Hoppas det vänder för er snart! Kram