Mola/Druvbörd
Idag skulle jag ha tagit mitt sista prov men dagis är stängt så jag måste vara hemma:( Men jag hoppas få ny tid direkt i morgon, jag har 13 mil till vårdcentral så det är lite meck ibland. Men det kommer vara så skönt att få känna att NU är det över! Längtar!
Vi har börjat tjuvstarta lite, vi fick halvt lov av barnmorskan, men det blev då inget denna gång. Så nu startar en annan fas, räkna dagar, kolla ÄL, vänta på en mens man inte vill ha. Vill inte tänka på vad som sen händer OM man blir gravid, oro för missfall, garanterat kommer ju tankar från i höstas att komma upp då. Men ett steg i taget...
Tänkte på det här att det är helt slumpmässigt att man får det (mola). Min svägerska har också haft det, så min man och hans bror har båda varit med om det. Mannens spermier är ju en viktig del i det hela, kanske finns det nåt ärtfligt på männens sida? Vad tror ni? (menar förstås INTE att det skulle vara min mans 'fel', jag tänkte bara att det var en konstig slump att vi båda svägerskor haft det)
Fortsätt kämpa alla ni kämpar som inte är framme än!