• LeeLoo82

Mola/Druvbörd

Hej Allihopa!
    Vad glad(samtidigt ledsen eftersom det är så många som drabbas) jag blir när jag läser att det fotfarande fnns liv i mola tråden!
    Brukar kika in och kolla lite vad ni skriver och vad ni varit med om. Jag hade själv komplett mola aug-06 var då i v 12(hcg 600 000) Blev skrapad i lund och fick först infon om att ha gravförbud 1år från skrapet....sen blev det flyttat till 1 år från att hcg var nere på 5 vilket var i nov-06. men de sköt på tiden hela tiden och när vi väl trodde att vi fick prova igen och till slut blev jag gravid i dec 07 blev det rena hysterin att jag inte fick osv...men trots det slutade lyckligt den gången och vi fick en son. Vill också nämna att under hela den graviditeten var jag så väl bemött av all personal och vi fick både vul och ul bara vi pep det minsta. Nu är jag gravid igen i 7 månaden och vi har faktiskt fått känna oss lite speciella även denna gång även om jag inte känt att vi behövt det....När vi satt den dagen i aug-06 och fick höra om mola trodde jag aldrig att jag ens skulle kunna få ett barn....
    keep on fighting girls......var aldrig tysta.
    Många kramar!!!!!!!!!!!

Svar på tråden Mola/Druvbörd