kasa01 skrev 2010-04-26 11:55:00 följande:
Hej På Er!Kom just tillbaka från återbesöket, 4 veckor efter skrap, ni vet. Jag hade en blödning under helgen som betedde sig precis som en mens, över nu. Doktorn jag träffade kunde inte säga om det var en mens eller ej, men tyckte att det lät osanorlikt då mina värden omöjligen kan ligga på under 5. Tycker dock att jag fått mer info på här än av läkanra i vissa frågor. Jag hade i alla fall inga mola rester kvar, det såg bra ut på uljtraljud. Har någon haft liknande situation? Skulle verkligen uppskatta svar, det är extra viktigt för mig att veta om det var en mens då detta är avgörande för mig om jag ska planeras in i ordningen på Huddinge inför nästa IVF försök. Kramar o kraft åt alla som kämpar,
Hej!
Jag hade också något jag tror var mens 32 dagar efter skrapningen. Fyra dagar innan jag fick mens låg hcg på 37.
Det var nu 7 veckor sedan jag skrapades så jag har tyvärr inte fått någon mer mens. Därmed kan jag heller inte avgöra ifall menscykeln är på banan igen och att det verkligen var mens jag hade. Men jag tycker precis som du att det uppförde sig som en sådan i alla fall. Möjligtvis att jag mådde lite mer illa än jag brukar, men det kan ju bero på tusen saker.
Jätte-super-duper-lycka-till med IVF!!!