Inlägg från: Night Angel |Visa alla inlägg
  • Night Angel

Vad ska ni äta i dag 25

Här blir det fiskpinnar ,matjesill.kokt potatis och gräslökssås..ev smält smör  till barnens fiskpinnar.

DET FINNS INGEN VÄG TILL LYCKAN.DEN FINNS I DITT INRE!
  • Night Angel

idag blev det färsk torskfile.kokt potatis.kall dillsås.heve cuverts och knäckebröd med smör--gott blev det..

• Night Angel

här blir det stekt fläsk.bruna bönor.kokt potatis och lingonsylt

• Night Angel

Till middag åt vi en god kebabgryta och till det serverades ris och focacciabröd .

Efterätt blir en Bärpaj med valnöt/hasselnöt på smuldeg..vaniljglass till den..

• Night Angel

Tror det lutar åt tacogryta med ris och nachos

• Night Angel
    SötaSarah skrev 2011-05-20 11:27:48 följande:
    Night angel - Jag som fick dille på detta i morse för första gången på många år, men hittade inget bra recept på själva grytan! Vad har du i?? :)) Letat som en idiot!
    SötaSarah skrev 2011-05-20 11:27:48 följande:
    Night angel - Jag som fick dille på detta i morse för första gången på många år, men hittade inget bra recept på själva grytan! Vad har du i?? :)) Letat som en idiot!
    tacogryta menar jag att köttfärsen är tacokryddad..alltså tacogryta..

Ska nog ha i vanlig blandfärs.tacokrydda.lite grädde.kidneybönor o majs och en burk tacosås.och till grytan serverar jag ris och en fräsch blandsallad
    babanoos skrev 2011-05-20 11:24:49 följande:
    Men....hur?? En taco är ju själva tortillan med innehåll.... Misstänker att du menar en köttfärsgryta eller?
    Förlåt, men det ställer till det i huvudet för mig. Har bott i tacoland, och de gör grymt goda grytor där, men en taco är en taco.....
  • Night Angel
    SötaSarah skrev 2011-05-20 17:12:35 följande:
    Det blir tacogryta med ris, nachochips och sallad här. Komiskt att jag täbkte på det hela morgonen sen skrev nån annan här att dom skulle äta precis de innan jag hann skriva haha :D Ibte sett ngn som skrivit de innan heller. Lite kul :p Minns de från skolan nämligen och ville göra ngt annat än vanlig tacos eller tacogratäng eller så.... :)) Ska bli sååå gott!!
    smaklig spis
  • Night Angel

pizza hemkörning och prinsesstårta efter det..Inte alls onyttigt då!!!!

• Night Angel

idag blir det kycklingfajitas i tacoskal messor med olika grönsaker och ris till-tacosås och guacemole

• Night Angel

vildsvinstek i gjutjärnsgryta.sås.potatis .grönsak

Svar på tråden Vad ska ni äta i dag 25