Inlägg från: Milkina cerka |Visa alla inlägg
  • Milkina cerka

Vad ska ni äta i dag 25

Kyckling Marengo, ris o. sallad åt vi.

..m y c k e t bättre version än den som ingår i reklamfilmen på tv just nu..
  • Milkina cerka

Fläskkotletter som fått puttra i brun sås under hela em, kokt potatis, svartvinbärsgelé o. en sallad blir det till middag idag.

..m y c k e t bättre version än den som ingår i reklamfilmen på tv just nu..
  • Milkina cerka

Vi åt persiljejärpar, kokt potatis, brunsås o. en sallad.

Matt. 25:45 Sannerligen säger jag er: Vad ni inte har gjort mot en av dessa minsta, det har ni inte heller gjort mot mig.
  • Milkina cerka
    #5563 o. #5570  Förvånad ..vilken härmis jag verkar vara då.. - Det blir chili con carne m. ris och sallad(en chili jag gjorde igår o. som bara blir godare av att stå över natten i kylen).
    Matt. 25:45 Sannerligen säger jag er: Vad ni inte har gjort mot en av dessa minsta, det har ni inte heller gjort mot mig.
  • Milkina cerka

Helstekt kyckling som ligger på en rotfruktsbädd, skyn som blir o. ris. Tomater o. gurka.

• Milkina cerka

Citronmarinerade laxfiléer, kokt potatis, hollandaisesås o. sallad blir det till middag här.

• Milkina cerka

Köttfärslimpa, hemgjort potatismos, kokta ärtor o. en sallad

• Milkina cerka

Var sin ordentlig stekt köttbit med hemgjorda potatisklyftor, vitlökssmör o. en sallad till det.

• Milkina cerka

Cevapcicci i pitabröd med kajmak, svartpeppar o. ungnsrostad o. inlagd paprika, rå lök, en vanlig sallad brukar jag göra till också.

• Milkina cerka

Stekta laxfiléer, kokt potatis o. vitvinssås, till det lättkokta sockerärtor, kokt blomkål o. en vanlig sallad.

* Kristen, konservativ, hemmamamma som älskar att vara maka och mor*
Svar på tråden Vad ska ni äta i dag 25