Inlägg från: Mijas Mamma |Visa alla inlägg
  • Mijas Mamma

BF i början av december -10

Hej hej !! Jag plussade häromdagen och ska ha den 1a december !! Super roligt... Men har åkt på väldigt mycket illamående så det känns inte som jag gör annat än spyr och sover... ;)

• Mijas Mamma

Ja illamående redan, var samma sak när jag var gravid med Emilia det kom jätte tidigt.. Men nu är Emilia 7 år och ska bli storasyster känns så roligt.. 

Var kommer ni ifrån allihopa ? 
  • Mijas Mamma

Oj va roligt att se att det börjar bli så många som man kan följa här inne!! 

idag är det dags för mig att göra ett vul , börjar bli jätte nervös tänk om det inte e en liten krabat där inne {#lang_emotions_frown}
  • Mijas Mamma

Jo det gick bra, det var iaf nånting där inne {#lang_emotions_wink} men han mätte inget eller så (var där för cellprov egentligen) 

Men hans ögomått trodde att jag var i vecka 4 kanske så ja nu vet jag inte riktigt vilket datum som blir bf men ska ju på inskrivning den 6 april så jag får väl se vad dom säger där.
    Men jag var mest glad över att se att det verkligen var nånting där, trots alls symptom så känns det bättre att se det på riktigt .... hihi 
  • Mijas Mamma

DrAnna : jag vet inte varför jag fick inskrivning så tidigt faktiskt , jag ringde för att jag hade mängder av frågor angående cellförändringar under graviditeten och då bokade hon en tid samtidigt.

Men nu hade jag en jätte blödning i samband med sex i fredags, vilket oroar mig rätt mycket måste jag säga.. {#lang_emotions_cry}
    Dock så knipsade gyn av en bit för analys på min slemhinna dagen innan så jag hoppas att det är det såret som gick upp? 
  • Mijas Mamma

Nej jag har inte ringt och kollat {#lang_emotions_embarassed} men ska ju på inskrivning imorn så jag får se vad barnmorskan säger, mitt illamående har avtagit avsevärt med vilket gör mig extra nervös. 

• Mijas Mamma
    Annaobebis: Jag vet inte när dom ska göra ett Vul igen för att lugna mina nerver så hoppas jag att dom gör det imorn, men vi får väl se vad hon säger! 

Vill bara gå och lägga mig nu så jag kommer dit snart, ska förövrigt ta med min lilla tjej dit imorn med, så blir det kanske lite mer på riktigt för henne med, hon har ju tjatat om ett syskon hur länge som helst nu!
    {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden BF i början av december -10