• L E A

Bästa ansiktskrämen?!

Skulle nog satsat på en från Clinique men bäst är nog o göra en riktig hudanalys. Det är inte bara krämen som ska göra jobbet! Vad använder du för andra produker i ansiktet?

• L E A
    Pajsarn skrev 2010-03-25 15:42:07 följande:
    Rengöringsmjölk, ansiktsvatten och ögonkräm. Har kollat lite på det märket men det finns ju hur många olika som helst....
    Har dessa varit av samma märke eller har du blandat olika? Det finns ju 1-2-3 steg hos clinique som är väldigt bra. Där kombinerar man ihop en liten egen serie efter vad man får fram via en hudanalys.

Annars har ju biotherm rätt bra produkter för blandhy, man måste prova sig fram tyvärr. Det är svårt o säga vad som är rätt för dig såhär, man måste nästan få känna lite på din hy och så...
  • L E A
    Pajsarn skrev 2010-03-25 17:37:21 följande:
    Tack för svaret, du verkar kunna lite! Ska absolut kolla upp det lite närmare
    Jag har jobbat med kosmetik i några år innan vi startade eget. Det är svårt för mig o säga rakt av vad du ska ha för produkter för om jag ska va helt ärlig vet jag inte ens om dom säljs längre. Men att man bör känna på din hy och efter det skicka med dig lite prover (som gärna räcker minst 1v) eller om du får köpa miniförpackningar vore det bästa. Lycka till!
Svar på tråden Bästa ansiktskrämen?!