Inlägg från: Vik hädan |Visa alla inlägg
  • Vik hädan

HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!

Jo det är så att jag har träffat en kille som är både snygg, rolig och smart, och vi har träffats en tid men oftast har han sovit över hos mig. Nu i helgen så sov jag fäör första gången över hos honom, och när jag skulle duscha upptäckte jag det... Han använder DUBBELDUSCH!

Blev helt till mig och kände mig sviken på något sätt. Känns som att hela vår relation är uppbyggd på en lögn. Att allt bara är en fasad. Han låtsas vara så världsvan och bildad, men sen när det kommer till kritan (hygienen) så är han WT. Vad ska jag göra? Tacksam för svar och STÖD

• Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!
  • Vik hädan
    Trollet Ludenben skrev 2010-03-24 18:54:54 följande:
    men sluta... vad fan. En jävla duschtvål. Är det världens viktigaste grej vad han tvättar sig med?? huvudsaken är väl att han trivs med den, att den inte luktar illa och att han blir ren. Den har min son, tycker inte det är nåt fel på den. Vad ska din kille ha då för att va godkänd?
    Ingen normal kille använder DubbelDusch eller axe!!! Det lärde man ju sig redan i högstadiet!!
  • Vik hädan
    Jag Ser Krabbjuice I Ditt Skägg skrev 2010-03-24 19:00:18 följande:
    I min hembyggd fanns en man som kallades Dubbel-Ful.
    Är din hembygd Konga i Småland va? Därifrån kommer min kille.
  • Vik hädan

Tack för stödet ni snälla människor som förstår mig! Till er andra vill jag bara säga SKÄMS! Att ni måste komma in och vara elaka och hoppa på mig, jag behöver faktiskt STÖD och goda råd!

• Vik hädan

Han har inga tatueringar, men han kommer från Småland. Så man borde väl ha anat. Men jag vär kär och naiv.

Kya skrev 2010-03-24 19:06:12 följande:
    fanns det inga andra tecken på hans WT? slutar hans namn på y möjligtvis? Har han någon tatuering i tex svanken? jag tycker du ska kolla upp sånt innan du spenderar natten där. jaja, du vet bättre till nästa gång!
  • Vik hädan
    Little Ms Chatterbox skrev 2010-03-24 19:08:19 följande:
    Och vad är du för en som inte kunde sniffa dig till vad han hade innan du sov över?! Brukar han lukta wunderbaum nybil? Den sunkiga lukten av solarie eller kanske annan bluff?
    Jag röker 2 paket om dagen så jag känner ingen lukt tyvärr.
  • Vik hädan
    Killen1 skrev 2010-03-24 19:09:02 följande:
    Hoppas det, då har hon något vettigare och gnälla på!!!
    Usch vad du är elak! Du använder säkert också dubbeldusch och tog därför åt dig!"!! Förresten kanske det ÄR du, Oskar! ÄR DET DET? SVARA GENAST!! otrogna svin
  • Vik hädan
    Kya skrev 2010-03-24 19:12:24 följande:
    är du också smyg-WT?
    Nej Jag använder Dove cream shower. Det är väl helt normalt?
  • Vik hädan
    Pix Ladin skrev 2010-03-24 19:17:01 följande:
    Det är det faktiskt INTE. Det är perverst.
    Jazza skrev 2010-03-24 19:17:41 följande:
    Haha, Dove... Du har tammefan fått vad du förtjänar i den grabben
  • Vik hädan
    Killen1 skrev 2010-03-24 19:20:26 följande:
    Haha vad lider du av? Nej jag använder inte DD men tycker det finns viktigare saker att tänka på än en jävla duschtvål.
    Ursäkta men VAD skulle vara viktigare??
  • Vik hädan
    Pix Ladin skrev 2010-03-24 19:21:53 följande:
    Använder du Eldorado pump-tvål då?
    HAHAHA det gör han säkert!!!
  • Vik hädan
    etanol skrev 2010-03-24 19:24:40 följande:
    Min teori är att ju större lökar man har desto billigare parfym och duschtvål kan killen ha, dom kommer ju inte direkt inpå näsroten sas
    Fast mina är inte så stora
  • Vik hädan

Ni har fått mig att inse att jag och min Dove inte är ett dugg bättre än han och hans Dubbeldusch.... Så jag behåller honom, han är ju iallafall snygg och har stor kuk.

• Vik hädan
    muffin skrev 2010-03-24 20:14:15 följande:
    Gör slut. Helt klart.
    Trots att hans kuk är 20cm i omkrets??
  • Vik hädan
    linjes skrev 2010-03-25 07:15:34 följande:
    Aj då måste ta mig i kragen där då,så jag inte hamnar i dubbelduschträsket
    Ja verkligen, det kan sluta illa!
  • Vik hädan
    Rompe skrev 2010-03-25 10:53:48 följande:
    Vad spelar det för roll? Huvudsaken är väl att han tvättar sig. Den här tråden måste vara ett skämt.... 
    Hur kan du tro nåt sånt?

Jag blir faktiskt sårad att du inte tar mig på allvar
  • Vik hädan

Hej alla! Jag vill bara säga att jag bläst och begrundat alla svar, och är oerhört tacksam över det stora stöd och den förståelse jag får av er!

Det har varit en jobbig vecka, först höll jag ju allt detta inom mig tills jag igårkväll öppnade mig för er här på FL. Det känns bättre nu. Jag är fortfarande upprörd, men jag har inkallat honom till ett krismöte för att diskutera hur vi ska gå vidare från detta.

Jag kommer att ställa honom ett ultimatum; Antingen går han med på parterapi och en livsstilsförändring, annars dumpar jag honom.

Jag känner ändå att jag inte vill ge upp hela vår relation, utan han ska få en chans. Men sumpar han den och börjar använda Dubbeldusch igen så är det slut för gott!

Har någon tips på bra parrelationsterapeuter i stockholmstrakten?

• Vik hädan
    Soldyrkarn skrev 2010-03-26 10:40:14 följande:
    HERREGUD, jag hoppas för i h-vete att denna tråd är ett SKÄMT??? Det var tamefan det löjligaste jag har hört och jag kan bara inte låta bli att kommentera. Skojar du?? Funderar du seriöst på att dumpa en kille för en duschtvål?? Om han bara visste att du ens haft eller har den funderingen så skulle antagligen HAN dumpa DIG på stört!! Väx upp för fan, man duschar väl i vad man vill, oavsett ålder!! Vilket j-vla I-landsproblem.....
    Självklart är jag seriös, och jag startade faktiskt denna tråd för att få STÖD, inte påhopp. Som tur finns det många fina människor på FL (till skillnad från dig) som förstår mig och kommer med goda råd och peppar mig.
  • Vik hädan
    THEA och Grodan skrev 2010-03-27 01:53:03 följande:
    Har han sparat den från 80-talet eller   Fy fan, dumpa direkt! Såg å andra sidan att date var inblandat så ni kanske passar varandra ändå. Ni skall inte dela på en Axe och tala om saken?
    Jag använder INTE date!!!
Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!