Göteborgare diskuterar vidare kring barnlängtan/graviditet +allt annat mellan himmel och jord 2
Tid? Ni som inte pluggar eller är lediga, när slutar ni? Jag slutar kl två, kan även gå kl ett. Sen är hela eftermiddagen fri
Vaknade kallsvettig i morse! Hade en riktig mardröm!
Drömde om när vi ska mötas vid Linné och att jag när jag kliver av spårvagnen fastnar i dörren och sedan ramlar raklång på marken. På andra sidan spåret står alla ni och bara kollar på mig som att jag är ett riktigt freak!
Haha, det ligger lite oroad sanningshalt i det hela, jag är nämligen EXTREMT klumpig. Jag är en sån som glömmer att öppna munnen när jag dricker och i stället häller allt i knät osv. Hoppas ni har överseende för sånt beteende
En annan specialare är att slå min man i sömnen....
Kan ju tillägga att jag nästan aldrig åker spårvagn heller, bara det är ett stressmoment! Hjärnan förvandlas till en gammal pensionärs som inte har en aning om vart man går på eller hur man gör för att betala! (tack du store för sms-biljett)
Och ungefär när dörrarna stängs så kommer jag på att jag lider av äckelmani på äckliga offentliga platser, så som spårvagnar och jag lovar mig själv att aldrig åka vagn igen!
Jag vet inte om jag bara har otur när jag väl åker eller om det alltid står en skrikandes alkolist på varje vagn...