Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
Längtar efter liten, oroa dig inte för vikten. Det är ju super om du lyckats gå ner så mkt, det visar ju att du kan. Det är väl dags för dig att njuta lite också.
Längtar efter liten, oroa dig inte för vikten. Det är ju super om du lyckats gå ner så mkt, det visar ju att du kan. Det är väl dags för dig att njuta lite också.
hoppsan så går det med en katt på tangentbordet.
hoppas fortfarande att temphöjnngen är ett gott tecken
Tack för hejjaropen men negativt i morse så nu inväntas mensen. Hoppas att ni andra har bättre tur.
Trist Bling, men bättre lycka i morgon!
Jag är ledsen Bling, jag hade verkligen hoppats på att få läsa bättre nyheter.
Kommer ni att göra något annorlunda nästa gånng?
Min mens är också här så ikväll ska vi fira bröllopsdag med champagne!
Nä det är väl sant Bling att det inte behöver betyda någonting att det inte tog sig denna gång, vi hoppas på bättre lycka nästa gång. Jag är dåligt insatt i ivf, är det ofta man sätter in två eller är det bara under särskilda förhållanden?
Jag vill inte verka okänslig eller så, med tanke på att vi haft så lätt för att bli gravida, men hur länge skulle ni vänta innan att söka vidare hjälp? Jag känner mig stressad då jag trots allt redan är 35 år och det inte finns några garantier för att denna behandling fungerar och att vi då måste försöka optimera och kanske få ytterligare hjälp. Jag vet att jag tar ut elände i förväg men det är ju inte helt otänkbart
Hoppas att alla får en så bra helg som möjligt
Nu ska jag ut i solen och tänka bra tankar
Bröllopsdagen har hitills varit kalas, och firandet fortsätter :)
Som jag sa i mitt inlägg så känns det lite galet att "klaga" om detta i denna tråd, jag har full förståelse för att det kan verka stötande. Vi har sen i juli förra året lyckats bli gravida 4 gånger, och nu har vi försökt 4 gånger sedan sista mf, så det är ju inte på någotvis utanför vad som är normalt eller så. Jag bara undrar eftersom att vi pratade lite om ivf när vi var hos läkaren sist och hon tyckte då att det var ett alternativ om det tog för länge mellan graviditeterna, och man börjar bli en aning uppåt året om inte kan vänta alltför länge.
Bling, vi har aldrig provat med behandling innan. Får ASA, fragmin och progesteron (b12 och folacin), men ingen kortison.
Nu åter till firandet
Ha det bra
Bling, tack för påminnelsen om er historia. vi får verkligen hoppas att ett era pyren vill stanna nästa gång.
Ninni, skönt att du iaf inte tar illa upp. Jag hoppas ingen annan gör det heller. Min läkare menar inte alls att ivf minskar mf-risken utan bara att det kan vara värt det om det tar långtid att bli gravid eftersom vi med dessa problem kan behöva genomgå ett antal graviditeter innan vi hittar en behandling och om det då tar ett år mellan varje graviditet så kanske vi hinner bli för gamla
Annika, det är blodförtunnande som ges för att förhindra microblodproppar som kan stöta bort embryot
Jag undrar också hur det är med dig Bettan, det var längesedan du tittade in. Jag hoppas verkligen allt är bra
Välkommen Kaakis, vi känner ju varandra sen tidigare. Lessen att vi måste träffas i den här tråden.