Inlägg från: M I M M I |Visa alla inlägg
  • M I M M I

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Tack vännen! De kollade nedregleringen med Vul, förra gången kollade de inte alls... Jag sprutar med 200 enheter puregon den här gången, mot 150 förra... Känns så overkligt att det här skulle kunna ge oss ett barn!

Vilken v är du i nu?

Stor kram

• M I M M I

Mojutten än så länge så.. Har tid för ET k 14 idag, de har inte ringt från kliniken så nu är vi på väg... Kram

• M I M M I

Tack så mycket mojutten! Det blev två till mig, och en till frysen. 3 av 5 hade befruktats och blivit toppenembryon allesammans, sååå glad! Nu är det bara att vänta =)

Kram

• M I M M I

Mojutten det gick åt fanders... Mensen kom i helgen.. Så besviken! Nu väntar vi på fet, och hoppas att den lille klarar upptiningen.., suck för all väntan och oro...

• M I M M I

Fet är planerat till v 47... Ja väntan och oron tär på en!!

• M I M M I

Tack!! Hur mår du saftmedbulle?? Tänker på dig! Kram

• M I M M I

Har dom ingen aning alls vad som är fel? Men visst hände det något mot slutet av din graviditet? Hoppas du snart får besked och att det är ett bra sådant! Hur mår du?

Härligt all M mår fint iaf!

Mojutten ja vår eskimå är en stor tröst! Fet bör bli om en 5-6 veckor någonting...

• M I M M I

Jag är intresserad Annica! Speciellt av babyklistret och teet! Kan du inboxa mig så kan vi prata mer där, sitter med appen...

Vågar man sig på prednisolon utan att ha fått ok från läkare?

Kram och stort tack för att du tänker på oss!

Och ett jättegrattis till dottern, vad underbart att det gick vägen!

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14