• Mula69

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Picka; välkommen hit! En jättebra tråd med många kloka att bolla med.

Bettan; jättetråkigt att höra om lilla bäbisen som inte följer sin tillväxtkurva. Som dom andra och du skriver så hade väl LM inte släppt dig om han trott att det var förenat med fara men jag förstår att det är jättejobbigt. Om det blir förlossning om 2 veckor - är du inom gränsen då för vad som är normaltiden eller hur är det? Kramar om och håller tummarna hårt att bäbisen mår bra!.

Irma; stort lycka till idag!

• Mula69

Irma; jättegrattis! Härliga nyheter. Mysigt med ytterligare en koll om bara några veckor också.

qatterin; grattis!

• Mula69

Irma; grattis till lyckat RUL!

Bettan; skönt med ett  bra CTG. Håller tummarna för en mini i rätt storlek imorgon!

Daniela; jättegrattis till +!

• Mula69

Bettan; hoppas hoppas hoppas att Mini har tillräckligt med fostervatten så att ni får ert vändningsförsök imorgon.

Vad händer annars? Hur länge väntar man på att dra igång en förlossning? Har ingen erfarenhet alls som du vet av att vänta barn med magen så frågar försiktigt (om du vill svara förståss). Det kanske inte ens är något man diskuterar än.

stor kram till dig och din sambo!

• Mula69

Bettan; vad härligt att vi snart får hälsa Bettan Jr(a) välkommen till världenSkrattande!

Måste ju kännas helt overkligt - är ju liksom redan torsdag imorgon...

• Mula69

Bettan; jättegrattis till nya familjeöverhuvudetSkrattande! Tänk vad bra det blev till slut. stor kram.

• Mula69

Syrling; grattis till nya underverketSkrattande!

Pinglan83 & Daniela07; jag kniper mina tummar och tår för att era små ska fortsätta utvecklas och må bra.

• Mula69

Hej, vill bara höra av mig till er som känner igen mig och berätta att vi nu kör igång adoption av ett syskon. Det blir Korea den här gången också och det känns helt fantastiskt.

Följer tråden lite i smyg emellanåt och ser att det finns både goda och dåliga nyheter. Ett stort grattis till er som fått ert plus eller bär en plutt i magen.

Styrkekramar till er som kämpar. Håller tummarna lite extra för er!

*kram och vink*

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14