Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
Javisst: Tog bara i magen; hade aldrig vågat mig på att ta någon annanstans. Känns som om det skulle göra mer ont. Mest en känsla, men...
Javisst: Tog bara i magen; hade aldrig vågat mig på att ta någon annanstans. Känns som om det skulle göra mer ont. Mest en känsla, men...
Bling: Grattis till lyckat ul!
Irma: var det hon som jobbade på SU förut? Har isf hört mycket om henne och att hon tror på immunologiska förklaringsmodeller.
LillaD:
Together: Jag hade väntat en mens, speciellt efter en skrapning, innan jag försökt igen och då hade jag sedan börjat med ASA några dagar innan äl.
Jo, jag vet, men det ÄR ju bättre och ger större chanser om man väntar speciellt efter en skrapning. Vid spontan abort kan jag tänka mig att det kanske inte är lika viktigt att vänta, men efter en skrapning behöver verkligen livmoderslemhinnan lite mer tid att återgå till det "normala". Och vad mycket tjänar man på att stressa?
a80: Håller tummarna på fredag. .-) Lycka till!
LillaD: Härliga nyheter! Något säger mig att hon forskar med dr LMs gamla vän och mentor i Linköping (professor Berg).
Liiite inblandad verkar han iaf vara, den käre Göran.
www.liu.se/forskning/forskningsnyheter/1.290416
BER för att den här forskningen skall få uppmärksamhet och blomstra. Inte för att den kommer hinna hjälpa mig (hinner väl i klimakteriet innan läkarna förstår att ta till sig av det).
Kan inte den som träffar dr MH ta upp det här med henne och se vad hon säger. Någon som går hos dr LM just nu?