Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
tänkte bara tala om att jag plussat nu på em. Känns läskigt men det är bara att köra på ! Ett plus är ju alltid första steget..
tänkte bara tala om att jag plussat nu på em. Känns läskigt men det är bara att köra på ! Ett plus är ju alltid första steget..
jag fick ett blåmärke igår efter att jag tog mitt fragmin.. gjorde jag något fel?
annars så är den inte så dyr att köpa
tex: http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=0978507800
180kr inlk frakt
Själv har mina ömma bröst inte återvänt men jag har inte fått nån blödning ännu å testen är starkare så det är väl iaf nått. Fast överallt man läser så skrivs det ju att om ömheten i brösten försvinner så är det bad news. Men jag tar en dag i tag så får vi se vad som händer. Å som sagt jag har ju en plan B om inte annat.
hur mår ni andra?
kram på er underbara kämpande tjejer
Ninnin82: jag vet hur det känns vi är nu de sista på både min o min partners sida att inte ha barn. Å vi var bland dem först som började försöka. Jag har en kompis som har fått 3st barn under samma tid som vi har försökt. Jag tycker inte heller att vår framtid ser ljus ut när det gäller att få barn. Vi har ju pratat om att åka till indien o testa med surrogat mamma. Är det något ni har funderat på?
hej på er.. jag känner mig inte särskilt hoppfull inför denna sk graviditet. Känner mig lite lätt yr på dagen men det tror jag beror på proggisarna jag tar. Annars är det nada, noll, niet symptom. Funderar på att försöka få ett tidigare VUL än det jag har inbokat den 6/2 (då jag bör vara 8+4). Känns som en evighet tills dess!
tant tingeling: Åhh så underbart!! Ett stort grattis