Äntligen dax skrev 2011-03-09 12:48:37 följande:
Förresten, är det vanligt att ägglossning och mens dröjer efter ett MA eller är det vanligast att det kommer igång som vanligt? Jag räknar kallt med att ägglossningen ska komma ca 2 veckor efter skrapningen men det kanske är naivt? Kan man ens få ägglossning om man fortfarande blöder?
Samma här; har varit väääldigt olika. Ibland har äl kommit som en klocka efteråt och någon gång har det dröjt flera månader.
miss nöjd: Under vår utredning hittades inga fel, men jag fick ändå innohep av dr LM. Sen har jag även självmedicinerat en del och tagit extra vitaminer och försökt hålla mig frisk och stark typ.. Har fortsatt dricka kaffe (den här graviditeten, som lyckades, fortsatte jag med kaffe som vanligt hela graviditeten, men de innan drog jag ner på kaffet).
Den här gången åt jag även SSRI innan vi började försöka igen (hade en paus eftersom jag gick in i väggen totalt när -till råga på allt- min hund dog); fortsatte med SSRI under första trimestern (kan ha haft positiv inverkan om man ska tro bibeln).