Inlägg från: BettanB |Visa alla inlägg
  • BettanB

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

irma: Härligt!

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

sushikatten: Kan vara bra med paus ibland.

Syrling: Geeee, vad scary. Hoppas verkligen att det blir bättre... Att det aldrig får vara helt bra liksom...

Usch, att man skall var nervös jämt. Imorgon är det dags för Hbgresa igen och jag är, nästan, lika nervös som alltid. Skall det aldrig ge med sig? *muttrar*

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Syrling: ja, jag tycker faktiskt att det kan vara stor skillnad från en ask till en annan. Trodde att jag inbillade mig, men då är det kanske ändå så. Tycker överlag att kanylerna är sjukt kassa (dåligt slipade och grova) på innohepsprutorna jmf med kanyler jag använt tidigare (tex till pregnyl).

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

nybliven fru: Jag tar ASA också. fragmin/innohep tas vanligtvis fram till v.37, men det skiljer mycket mellan olika läkare. Dr LM kör på v.37.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

mojutten: Jäkla skitläkare. Skriver som i andra tråden; kontakta min underbare läkare istället.

Ego: Gick jättebra idag, men vi fick inga bra bilder trots att Leif slet som en tok för att få till något bra.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

odd. Jo, jag tycker mig ha hört det tidigare. Och ASA sitter ju tyvärr i ett bra tag, så man måste sluta rejält i tid i så fall. Hade jag varit du så hade jag inte vågat chansa. Men shit, vad jobbigt.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Irma: Oh ja, oron kommer ständigt tillbaks trots allt. Skönt som bara den med extraUL och lite Dr LM omhändertagande.
    Helt sjukt att du inte fått gehör för din oro kring högt hb; klart som sjutton att man skall ha koll då.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Irma: Jättebra med fragmin, ASA och Omega3. tror inte man kan göra så mycket er (annat än högre dos vid behov då).

Sorg i BettanMansion.
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14