• Irma

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

quatteriin: Tråkigt att du inte fick gehör för dina funderingar. men bra att läkaren var vettig Även om jag just nu är gravid kan jag verkligen relatera till det där när alla jäkla gravida måste synas överallt! Grattis till jobberbjudandet!

Odd: Tänk vad tiden går fort! Redan dags för dig :-O Mår du bra? Känner du dig redo?

MtA: Vet inte om astma nämns i beers bok. någon annan här kanske minns?

• Irma

odd: Okej, då förstår jag att du är redo! 

Tjejer! Jag behöver era råd. Det är kalasdags med familjen i eftermiddag. Min ena brors barn har halsfluss, dom fick pencillin i torsdags. Är det farligt för graviditeten om jag skulle få halsfluss? Mannen är livrädd att något ska hända med klumpen som har med halsfluss att göra...

• Irma

Bettan: Hoppas tisdag och onsdags ctg och ul ger lugnande besked! Bra att lyckas stänga av lite så länge.

• Irma

Välkommen Pandoras!  

Nybliven fru: Grattis till v8.! jag förstår precis dina tankar. detta har jag ju sett förr, är ingen garanti för något osv. Bra om du lyckas hålla dom elaka tankarna borta. Min läkare tror också på lågmolekylärt heparin! (hon pratar mkt med DrLM) Jag ska fortsätta med fragminet fram tills förlossning. Eller vad det nu blir. Däromkring. Min läkare ville också kolla koagulationsstatus på mig när jag började med fragminet, kan ju vara bra då man inte har någon diagnos.

TantT: Kul att "se" dig! Hur mår du? 

• Irma

TantT: Tack! Jag är otroligt nog gravid(v:19) och imorgon är det dags för RUL Jag är oerhört tacksam och glad att jag får uppleva en graviditet såhär långt. Hoppas vi når ända fram. Rädslan är med som en obehaglig medresenär, men jag lyckas för det mesta hålla den i schack. Hur går det för dig? Tog ni break från allt eller hur var det? *förlåt mitt taskiga minne*

• Irma

TantT: Låter tungt Är ni inne på adoptionsspåret nu då?

Grisolle och Daniela: Håller tummarna!

Ego: Har glada nyheter! RUL gick bra  Klumpen blev godkänd Nu jäklar! 

• Irma

Tack Tjejer

Vilja våga kunna: Vad jobbigt med diskussionerna med din mamma Jag har varit på 8 snabba VUL/UL innan idag. Tror inte läkaren skulle tillåta/göra så många om det vore farligt? Att oroa sig som vi annars gör kan inte vara bra!

Daniela: Grattis!  

• Irma

NN: Jag är i v 19+0 idag. känns overkligt!

Bettan: vad skönt att det såg bra ut idag!   Fortsätter hålla tummarna inför imorgon.

Nybliven fru: Jag kom aldrig så långt den graviditeten jag testade progesteron. 

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14