qatteriin: Vad skönt det låter att ha en i samma sits på jobbet. Inte för att man önskar någon den kampen, men ändå. Jag fick bara lite påhopp om eventuella graviditeter precis efter vi gift oss. Nu har det tystnat som tur är... hade nog inte pallat att berätta för folk. Jobbar som konsult och byter arbetskamrater ganska ofta. Byter förmodligen ställe efter jul också. Har iufersig berättat för min närmsta kollega. annars blir ju folk inte kloka på att man alltid är borta någonstans.
Angående mensvärken har jag inte märkt av att den blivit värre. Däremot mindre mängd och mindre antal dagar. Låter skitjobbigt att ha så ont att man inte kan sova
Har en kollega som har det så varje månad 1-2 dygn. Dom har vänt ut och in på henne och inte hitta något. Trodde det skulle bli bättre efter hon fött barn, men icke.
Mojutten: skit att läkaren slutat
Hoppas nästa är lika bra! vad skönt att din man som kan ta över och ryta i lite!
För mig händer inte så mkt. Väntar. Bruna-rosa flytningar kommer och går, börjar sjukt nog vänja mig vid dom! Har symptom än så länge. Försöker "njuta av symptomen". Hur man nu kan det, när man vet att 2 månaders "njutning" kanske går åt pipsvängen snart. Men symptomen har en lugnande effekt så länge dom är där iallafall
Hoppas alla får en skön fredagkväll! *vinkar*