Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
Tack Bettan, då startar jag med det idag och håller tummarna.
Tack Bettan, då startar jag med det idag och håller tummarna.
Å Buster! Va roligt! Hur långt gången är du?
Ååå... jag är v.6+2 och var på vul igår å då såg de bara en liten liten hinnsäck... Verkar som om så många ser så mycket mer då.?
Verkar inte som om de har albyl minor på apoteken här i stan...sambon springer runt å frågar.
hmm..sambon är tveksam till självmedicinering. Han har köptt albyl minor men vill helst inte att jag tar dem...
Jaha blöder rätt mycket idag. Tar ett grav.test på måndag, brukar "bli av" med hormonerna rätt fort.
Vad ska man säga; Jippi, nu får vi utredning.?
Hoppas bara man slipper vänta ett halv år på nästa grav.
Å jag vet inte hur eller vad jag ska känna!
Grav. test visar fortfarande starkt pos. och det brukar sjunka fort efter mina mf. Mår ibland lite illa men vet inte om jag inbillar mig, ibland känner jag inget alls.
Har haft bruna flytningar sen jag sluta blöda efter vad jag tror var ännu ett mf... men fasen vad det är svårt att sluta hoppas när hormonerna inte går ur kroppen. Nu fick jag iaf ännu ett akut vul idag. Orkar ni hålla tummarna?
Tack för alla tummar. Var tyvärr mf, vilket jag ju visserligen var rätt säker på. Det var inte allt som kommit ut än så jag fick med mig tabletter att ta imorgon. Tycker det är konstigt att inte allt kom ut nu när det gjort det vid mina två tidigare mf. Fast det är väl det där med att ingen grav. är den andra lik.
Surt att det drar ut så på tiden den här gången. Nu blir det iaf mf utredning med start om två veckor.
Å så drygt! Har tagit alla Cytotec men det har inte kommit igång än. Kan inte sånt här bara gå lite fortare så man kan gå vidare. Blir lite lätt otålig av allt väntande. :)