Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
Aha, kanske ändå ska be om Levaxin då? Om man ska ta ett prov till för att se en trend, när är det lämpligt att göra det?
håller tummarna!
Aha, kanske ändå ska be om Levaxin då? Om man ska ta ett prov till för att se en trend, när är det lämpligt att göra det?
Hej Alla,
Nu är jag liiiite lat och kopierat in inlägget som jag skrev i det andra forumet ...hoppas att det är ok ..
(skäms lite)
Hej tjejer!
Har träffat en sympatiskt läkare idag ( för en gångs skull!!), som vill hjälpa till!!
Fick även en undersökning som kontroll efter sista MF:t och det visade sig att jag har slemhinnor kvar, och måste äta tabletter för att få ut resten (minns inte vad de hette)
Tur att det upptäcktes...
Sen vill han testa med Pergotime, för att han hade en teori att det kunde vara mina dåliga ägg som gjorde att jag fick missfall......+ att jag skall ta en spruta runt dag 11...som jag inte heller minns namnet på...
Sen skulle jag fortsätta med Progesteron + trombyl, dock progesteron från den dagen jag plussar och trombyl från 1:a mensdagen.
Som en summering, så kommer jag att forsätta gå hos honom och kommer aldrig någonsing mer att sätta min fot på Oxbacksklinken..
AMH på 0,934 bra eller dåligt