• Irma

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Fialisa: Hoppas det går bra med cytotecen imorgon! Jag har dåliga erfarenheter av cytotec och bra av skrapningar. Hoppas du slipper båda.

Pinglan: Grattis! Härligt att höra
    Hjördan: Förstår att oron finns där. Symptomen kan ju variera mkt. Hoppas du kan njuta av påsken och ledighet
    InHeaven: Det är bara att kicka igång med träningen! Det är faktiskt träning som är en av mina "pelare" som gör att jag inte blivit knäpp i denna karusellen. Tråkigt att äglossningen inte behagade infinna sig när man bara vill bli gravid
  • Irma

Majmamman: Grattis Försök inte att oroa dig för mycket. Symptomen kan variera! 

Odd: Igen! Jäkla skit Hoppas dom tar det på allvar nu, att du får en vettig utredning!
  • Irma

Odd: Gött att bollen är i rullning

FiaLisa: Jag har gjort 5 skrapningar. Mitt första MA testade jag cytotec, allt kom inte ut. Fick göra en skrapning ändå. Med den smärtan som jag upplevde med cytotecen och ändå inte fick ut allt, har jag valt skrapning direkt istället dom andra gångerna. Vågade inte chansa. Jag tyckte det jobbigaste med skrapning var att ligga i en sån utsatt position och bli sövd, inte vara vaken. Men det var bara första gången jag kände så. Kände nästan ingenting efteråt, blödde som kortast 1/2 dag, som längst 1 vecka. Hoppas det går bra för dig! *stor kram*
    Bling: Man kanske skulle flytta till Grekland för ett tag. Tänk om det vore så här i Sverige...
    Å vad jag ska hålla tummarna för er
    Bettan: Kul att se dig! Hur mår du? Hur mår du? Mår du bättre av att inte "hänga här" lika mkt?
    Mula: Har tyvärr ingen erfarenhet, eller vet något om hormonrubningar.
    Icka: Där är du ju! Det var verkligen längesen. Herregud, redan RUL. Förstår att du är nervös. Kul att "se dig". Mår du bättre nu?
  • Irma

Bettan: Vad klokt av dig att faktiskt vara borta härifrån. Hoppas du orkar komma tillbaka sen! Du har varit en stor hjälp för mig på flera plan

Icka: Vad härligt att du får mår bra Jag mår rätt okej just nu. Men det kommer perioder, ibland en hel dag då jag blir låg. Men så länge det vänder någon gång känns det ok. Just nu händer ingeting för mig med behandlingar. Ska tillbaka till läkaren nästa vecka. Då ska vi diskutera hur vi ska gå vidare. Jag och sambon funderar på om vi ska vänta till efter semestern innan vi försöker igen. För om jag skulle lyckas bli gravid fort igen hamnar vi mitt i semestern. Vill inte vara gravid utan min läkare tillgänglig.
    Laban: Grattis Förstår att du är förälskad.
    Snusmumriken: Välkommen! Beklagar dina missfall Kolla på Finessans sida. hon har en bra lista med prover. det är inte många som får ta alla dom. jag har fått ta kromosomprov, ämnesomsättning och koagulationsprover.
  • Irma

Poppy: Grattis! Klart jag minns dig! 

Pinglan: Vilken klantig kurator! Hoppas så att det går bra *stor kram*
    Laban: Grattis till ännu ett fint VUL
  • Irma

Bettan: Ha det så bra! *vinkar*

Hjördan: Nä fyfan Förstår att du inte orkar vara här du heller. *stor kram*
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14