Inlägg från: BettanB |Visa alla inlägg
  • BettanB

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Några timmar hit eller dit spelar ingen som helst roll, så kör på det som funkar bäst bara.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Hej och välkommen Syrling.

Jag går också hos dr LM, men har en bit att åka. Kommer åka på mitt sista 2veckors vul på fredag och sen blir det ett ul/månad om jag föstår det rätt.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Syrling: Ja. 5+6 hade annars varit sensationellt tidigt.
    Hade också en blödning ganska tidigt, men har sedan inte haft någon mer. Leif kunde inte se varifrån den kom heller.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Längtan: Jag har ett hjärtat på 6+2 som tidigast., men då var det 6+2 enligt äl tror jag.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Mula: det var tidigt. Hjärtat brukar väl börja slå där i dagarna? Och sen skall det ju till en rejält bra maskin för att se det så tidigt. Hemskt jobbigt det där när man ser hjärtaktivitet och det ändå slutar illa.

Längtan: Ja, jag har sett hjärtat vid vul två gånger där det sedan slutat med ma, så det är tyvärr ingen försäkran om att det skall gå bra.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Fast det är ju skönt att veta att hjärtat börjat ticka iaf. Och det ÄR mindre risk för mf/ma om hjärtat börjat slå. Har för mig att man brukar säga att om man har sett hjärtat efter v.8, så är risken för mf lika liten som vid v.12.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Irma: Yoga ute låter härligt. Själv har jag kört Pump och lite annat i en svettig inomhuslokal. *pustar*

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Irma: japp, har fortsatt träna som vanligt, men lägger på lite mindre vikt bara. Tar iofs fortfarande mer än sambon på de flesta muskelgrupper ändå...

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Irma: Kör BodyPump så det är ju styrka och kondition. Försöker vara lite försiktig med att få för hög puls bara. Jo, kör magen också. Svårast för mig var i början att ta det lugnt, men det har faktiskt funkat (är extrem tävlingsmänniska annars). Kände att jag faktiskt inte kunde vara utan träningen den här gången; mår FÖR dåligt av det och sån stress är ju absolut inte bra.

Sorg i BettanMansion.
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14