Inlägg från: BettanB |Visa alla inlägg
  • BettanB

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Liten: Nej, håll kvar i "fettet" när du drar ut sprutan. Dra ut en liten bit först, vänta sedan ett par sekunder innan du drar ut helt, så minskar risken för spill. Håll sen kvar i valken i ca 30 sek efteråt så minskar risken för fula märken också. Shit, jag börjar verkligen bli expert på det här nu!

Krus: Tack!

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Längtan: Nej, jag håller inte så hårt. Tar ett tag bara. Och det gör inget om det kommer ut en liten droppe.

mojutten: Jo'rå, vi skall lära dig allt vi kan.

mula: Tack.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Irma: Som ni flänger. Hoppas huvudvärk och trötthet ger med sig bara.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Mamma till Astrid: Ja, ring och fråga hur man skall göra för att få ut sin journal. Brukar vara lite olika system för det, men man har alltd (nästan) rätt att få ut sin journal. Kom ihåg att säga till specifikt att du vill ha alla provsvar också. Hjälp att tolka kan du få i SISforumet. Om du inte är medlem ännu så kan jag hjälpa dig.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

MtA: Nej, det är en hemlig grupp, så man hitter oss inte via google. Bara via vänner i samma situation.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

MtA: det är fritt vårdval i hela Sverige som jag förstår det, så man kan egentligen gå till vilken läkare som helst.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Irma: Visst är Riga fint? Vi har varit där ett par gånger faktiskt. Rätt nedslående med all fattigdom bara.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

MtA: Ja, man kan starta ett tag innan äl också; har man problem med tunn slemhinna, så kan det hjälpa lite tex.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Irma: Nice! Alexander är ju bara SÅ jäkla sexig. Mums!

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Längtan: Nej, det skall inte spela någon roll. Man skall ta dem vid ungefär samma tid bara.

Sorg i BettanMansion.
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14