Inlägg från: BettanB |Visa alla inlägg
  • BettanB

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Ska vara där kl:15 så vi åker härifrån vid 11:30. Får ligga på lite för att hinna, men det borde funka.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

icka: Han vare sig kan eller vill göra något tyvärr. Han är supertoppen och alldeles fantastiskt engagerad, men han tror bara på innohep. Funderar däremot på att försöka leta fram en annan läkare som jobbade på SU förr och höll på med immunologi. Hon blev sedermera persona non grata där och nu vet jag inte exakt var hon jobbar. Har dock hittat hennes kontaktuppgifter. Vet inte om hon kan hjälpa, men försöka duger.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Irma: Japp, det gjorde hon. Och hon hjälpte en hel del par att få barn också. Hon gjorde sig väl impopulär på SU eftersom hon höll fast vid sina idéer om immunologiska förklaringsmodeller; inte en så  poppis inriktning på SU.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Dr MU heter hon. Vilka roliga initialer. Ja, det är många som gör sig lustiga över henne, men faktum kvarstår att hon hjälpt många som ingen annan kunnat hjälpa. Vet dock inte om hon gör det längre. Tror dock inte att man gjorde sånt på den kliniken, nej...

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Det gick bra idag! GUD vad rädd jag var.
    Tur att min sambo inte är svartsjuk av sig för jag måste säga att jag är vääääldigt förtjust i dr LM. Och hans underbara BM. Man blir mottagen med sån omtanke och värme; känns verkligen att de vill sina patienter väl.

Hoppas alla får en fantastisk midsommar!

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Tack, allihop.

Franka: 7+0 idag enligt äl; är väl typ 7+4 enligt mens. Tänker inte slappna av det minsta ännu, men bor den kvar vid nästa vul så kanske jag vågar vara lite glad för då har jag isf klarat mig längre än någonsin.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Tack igen för alla fina hälsningar. Hoppas alla haft en härlig midsommar med sol, trevligt sällskap och god mat.

Franka: Jupp. Visst är det lite konstigt? Nästa vul/ul är 9/7 så det är ett litet tag kvar. *nervös* Hur går det för dig? Allt väl?

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Åh, vad härligt med symptom. Jag har knappt några alls. Bara litelitelite ömma bröst. Och inte ens det med jämna mellanrum. Fast trött är jag ju så klart, men det var jag ju innan också.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Oh! Vad roligt! Grattis!

Skall sända dig en varm tanke mellan mina ultraljud.

Sorg i BettanMansion.
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14