• Irma

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Barth, det var inte han som du hade haft diskussion med?

• Irma

Bettan: f-n också fortsätter ändå hålla tummarna!
    Denna läkare du funderar på att leta fram, gjorde hon försök med LIT och IVIg? Vad var det som gjorde att hon inte har någon plats på SU längre? 

• Irma

Bettan: Aha, måste vara den läkaren Dr.BE gjorde sig lustig "om" när vi började prata immunologi...

• Irma

Icka: En barnmorska jag träffade när jag skrapades sist berättade att hon förlöst en tjej som gjort IVIg i sverige. hon mindes inte vilken läkare. men det går.... hon peppade mig att fortsätta kämpa

• Irma
    Här är jag borta och firar midsommar och se vad man får komma tillbaka till 

Grattis Bettan!! Underbart att höra! Ska fortsätta med tumhållningen

Trevlig midsommar till er alla underbara tjejer! 
  • Irma

Hej tjejer!

Jag har något roligt att berätta.Vi ska gifta oss! Fredag 9:e juli blir vi man och fru på Landvetter flygplats Efter vigseln flyger vi iväg till Malaysia för storstad och ösemester. 

Bettan: Tror 9/7 är ett bra datum för nästa vul/ul  

Franka: Låter bra med symptomen

*vinkar till alla* 

• Irma

Bettan och Icka: tack för gratullationer Vi ska faktiskt vigas 07:20 på morgonen. Ska tänka på dig Bettan när jag sitter på flyget!

Fru fråken: Låter härligt att vara i fjällen och bli bortskämd Vilken vecka är du i nu?

Icka: Tänk att du kommit så långt! Tiden går fort. Vad bra att allt såg fint ut Jag föddes v:28. Och jag är normal. eller ganska iallafall  

• Irma

Fru fräken: Vad bra att du får göra ul sista dagen v 12. Håller tummarna att allt går fint

Mojutten: Vilken dag är du på? 

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14