Inlägg från: babylängtan20 |Visa alla inlägg
  • babylängtan20

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

hej förra fredagen fick vi vårat 3 missfall i v 12 ... vi ska nu i veckan ringa en läkare och ska kräva att få genomgå en utredning.. vi har försökt i 10 månader jag blir jättelätt gravid 2 månaders mellanrum mellan varje missfall men sen får vi missfall :'(
    så på 5 månader har vi nu redan hunnit med 5 missfall jag är sä himla ledsen och rädd för vad som går fel.. då jag är väldigt fertil och blir gravid så fort varje gång måste de bli nåt fel sen :(

jag är 20 år och ambon är 24 så åldern är det ju inte.. åh jag hatar detta :'( vill inte börja om från början om och om igen.. detta är nu 4 gången vi försöker igen :(

visst att 10 månader inte är särkskilt lång tid i barnförsökeandet men 3 missfall på 5 månader .. vad fan ärm oddsen för det ..!! :'(

• babylängtan20
    babylängtan20 skrev 2013-06-15 00:46:16 följande:
    hej förra fredagen fick vi vårat 3 missfall i v 12 ... vi ska nu i veckan ringa en läkare och ska kräva att få genomgå en utredning.. vi har försökt i 10 månader jag blir jättelätt gravid 2 månaders mellanrum mellan varje missfall men sen får vi missfall :'(
    så på 5 månader har vi nu redan hunnit med 5 missfall jag är sä himla ledsen och rädd för vad som går fel.. då jag är väldigt fertil och blir gravid så fort varje gång måste de bli nåt fel sen :(

jag är 20 år och ambon är 24 så åldern är det ju inte.. åh jag hatar detta :'( vill inte börja om från början om och om igen.. detta är nu 4 gången vi försöker igen :(

visst att 10 månader inte är särkskilt lång tid i barnförsökeandet men 3 missfall på 5 månader .. vad fan ärm oddsen för det ..!! :'(
    3 missfall ska det vara*
  • babylängtan20
    Saftmedbulle skrev 2013-06-15 06:30:44 följande:
    Det hände oss med  (fast tre missfall på ett år) och ja...det är för jävligt. Efter tre missfall på raken har man ju rätt att få en utredning och det fick vi. Inga fel. Vi funderade på att ge upp, men gjorde ett fjärde besök som gick vägen.
    Jag hade oxå jättelätt att bli gravid och läkarna säger att det kan vara det som är problemet - att kroppen blir gravid för lätt och att det är något "fel" på embryot så att säga.
    Tycker du gör rätt i att söka hjälp , även om ni är unga. Stå på dig! Pepp och styrkekram!
    det är hemskt.. detts är så kort inpå varnn med :( vi kommer att fortsätta försöka för gravid blir jag nog snart igen stora frågan är om bebis vill stanna.. ja vi tänker genomgå en utredning.. är så rädd för att våra kromosomer inte passar :(  det är sjukt .. hur kan det vara negativt att vara super fertil .. åh jag vil bara allting ska gå felfritt .. inte ens när vi väntar barn kan man slappna av pga rosa flytningar och blödningr vid varje graviditet.. hatar sitta i det väntrummet på akuten .. jag hatar detta :(
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14