Bling1975 skrev 2010-03-25 11:20:26 följande:
Här finns det massor att läsa om behandlingen vi gjorde i Aten:
www.repro-med.net/repro-med-site2/index.php?o...:lymphocyte-immunization-therapy&catid=2:pages-ett &Itemid=25Vi kommer att åka ner om två veckor igen. Sedan ska LAD proverna tas om 5 veckor senare i USA. Om nivåerna inte är tillräckligt höga så kan det bli fler behandlingar. Linnea som jag träffade där nere gjorde tex sin fjärde
behandling.De tar blod från mannen (eller en donator). Ur det blodet så plockar de främst ut alla lekocyter som de sedan injecerar precis under huden i min underarm. De sticker 12 gånger och enligt min man så pressar de in rätt mycket så huden bubblar upp som en blåsa.InHeaven, det finns mycket att göra, men tyvärr väldigt lite i Sverige. Om fragmin, trombyl, levaxin, progesteron eller kortison inte hjälper så rekommenderar jag att man vänder sig till en expert i USA eller England för fortsatta tester.
oj vad man vet lite om det här ämnet egentligen, men skönt att ni finns är som kan tala om vad man egentligen kan kräva i en utredning... ska skriva upp detta så jag kan prata med dom om det...
alla dessa du nyss räknade upp är det sånt man tar när man väl blivit gravid och ska förhindra ett mf ?